Bugün senayla ikinci kez gittik onların yanına.Kapıyı Alican açtı hoşgeldiniz dedi utanarak girdim içeriye. Bi ses yankılandı kulaklarımda "aaa emoş gelmiş" sesin sahibini aradı gözlerim Hasandı bu. Evet ben geldim dedim hafif tebessüm ederek. Dabbe ummusibyan filmini izleyelim dedik. Fatih ve ben korkuyoduk. Fatih Hasana sarılıyordu ben senaya. n n korkutucu yerine geldikten İki üç saniye sonra kapı sesi duydum. Kapı açıldığında hızlı adımlarla geliyordu esmer bi çocuk hizlica mutfağa girdi . Arkasından Alican mutfağa girdi. Hafif bagirismalar yaşandı. Mutfağa giren adının serhat olduğunu öğrendiğim çocuk elinde bıçakla hızlı adımlarla çıktı dışarıya alican ercüment fahri hasan fatih hepsi koştu peşinden dizlerim titredi korkudan sena dedim hadi gidelim.Polisler gelir şimdi adam bıçaklıycak bu çocuk. Hızlı adımlarla dışarıya çıktık. Geldiklerinde alican hasan ve fatih bizi yurda bıraktı. Ertesi gün senadan öğrendim serhatin ablasina laf attıkları için o kadar sinirlenip bıçağa sarılmasının nedenini. Hak da verdim aslında. Sinirlenmesi gayet normaldi. O günden sonra 3.kez bi araya geldik. Bu sefer ben şahinin yanından ayrılıp gittim yanlarına kapıyı çaldım yine Alican açtı. Sempatik,komik bi çocuktu ve o da Izmirliydi hemşehrimdi. İçeriye girdim utana sıkıla. İçeriden şarkı sözleri ve leğene vurunca çıkan ses geliyodu. Yavaş adımlarla girdim içeriye. Gümbür gümbür eğlence vardı içeride. Senanin yanına geçip oturdum. Hasan hoşgeldin dedi hosbulduk dedim hafif gülümseyerek. Serhat merhaba dedi merhaba sen şu bıçakcı çocuksun dedim güldü. Bi yanımda hasan oturuyodu mesajlarıma bakmış olmalı ki sordu sevgilinle mi konuşuyosun. Evet dedim o da burda Türkçe öğretmenliği okuyor.hayırlı olsun nasıl tanıştınız dedi o da izmirli tanışıyoduk dedim. Güldü senin yokmu dedim yok dedi. İlk yalanını o gün söyledi aslında. Hayatında bi kız vardı ama neden o gün sakladı benden bilmiyorum. Sesin çok güzel dedim serhata konservatuar eğitimi almayı düşünmedin mi? Düşünmedim dedi.Güldük eğlendik o gün öyle geçti. Yurda hasan ve fatih bıraktı bizi.tokalaştık yurda girerken hasanla ilk tokalasmamizda o gün oldu.Sena sordu hasan yakışıklımı? Evet dedim çekinerek enişten olucak o dedi o gün hasandan uzaklaşmayı düşündüm. Senayla sürekli mesjlasiyolardi ve sena türban takıp fotosunu çekip attı. Senaya suriyeli gibi oldun dedim hafif kikirdeyerek.