nineteen

2.1K 152 37
                                    

Heaven

Okula yavaş adımlarla girdiğimde etrafıma bakındım, kimseler yoktu. Olayın ardından üç gün geçmişti, Calum bunu bize nasıl yaptı, hala inanamıyordum. Cebimdeki ellerimi yumruk yapıp hafifçe sıktım, burda ağlayamazdım. Okulda ağlayanlar benim için hep korkaklardı, bir korkak olmak için fazla kendimi beğenmiştim.

İlk ders matematikti. Matematik sınıfına girip çantamı rastgele bir sıraya bıraktım. Dışarı çıkıp kenardaki banklara oturdum ve düşünmeye başladım.

Calum okula geldiğinde yüzüne asla bakamayacaktım. Çünkü biliyordum ki göz göze geldiğimiz an hıçkırıklata boğulurdum. Piç kurusu, bekaretimi aldı ve siktirip gitti.

Dizaltı çoraplarımı düzeltirken burnumu çektim. Gözlerim dolu bir şekilde etrafıma bakındım. O anda özlediğim sıcak kahverengilerle göz göze geldim.

Gülümseyerek yanıma geldiğinde yumruklarımı sıktım, yüzsüzce nasıl hala bana bakabiliyordu?

Yanıma oturdu ve sıkıca sarıldı.

"Aw bebeğim seni çok özledim" Kafasını boynumdan kaldırıp bana baktığında sol yumruğum yanağıyla sertçe buluşmuştu. Sendeleyerek arkaya gitti, sanırım bunu beklemiyordu.

Yanağını tutarak bana baktığında gözyaşlarım yanaklarımdan süzülüyordu. Lanet olsun, ağlama Heaven.

"Tanrım, senin derdin ne böyle?" Sinirle ayağa kalkıp dizine sert bir tekme attığımda dizini tutarak inledi.

"Bir de hala soruyor musun? Birkaç gün önce yazdıklarından sonra sana yüz veririm mi sanıyorsun?" Anlamamışca bana baktı, cebindeki telefonuna uzanıp mesajlara girdi. Gözleri irileşerek bana baktı.

"Yemin ediyorum, bunları ben yazmadım" Ayağa kalktı ve bana yaklaştı. Tek yapabildiğim yanağına attığım sert bir tokat olmuştu.

Şok dolu bakışlarla yanağını tuttuğunda çenemi sıktım ve sinirke okula gittim. Ondan nefret ediyordum, ondan gerçekten nefret ediyordum.

Bu aralar okuyucu sayısı azaldı noluyo size arkadaşlar jdkwdkkwd

Kendi reklamımı yapıcam

*reklam*

Michael ficim New Australiana'ya,

Calum ficim olan Assault'a,

Yine Michael ficim olan Gamer Boy Meets Gamer Girl'e,

Yakında yazacağım olan Not A Human'a -Calum fici olacak- bakmanızı öneririm. Hatta önermem bakın yaninfleldld

Calumhornia | hood (✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin