Bu bölümü istanbul şarkısını dinleyerek okursanız daha güzel olur.
-Yazarın anlatımından-
Selim
Düğünün başlamasına dakikalar kalmıştı ki Selim boğazındaki papyonu sıkıntıyla çekiştirdi. Ne yapacağını bilmiyordu. Aklından evlenmek adına hiç bir şey yoktu. Ne ara işler bu noktaya gelmişti. Her şey oldu bittiye gelmişti.Sıkıntıyla şişirdiği yanaklarını eliyle patlattı.
Üzerindeki smokini çıkartıp kot ve T-short giydi gözlük ve şapka taktı. Sırt çantasının içine cüzdani telefonu ne varsa koyup tek koluna taktı. Bir kağıdada "Üzgünüm bengü ama ben seninle evlenmek istemedim ki"
Yazıp masaya bıraktı ve ardından koşarak uzaklaştı.Burak
Memur 2. Kez "evlenmek istiyormusunuz?" diye sordu ama buraktan ses yok. O an anladı evlenmek istemediğini. "ço-çok çok özür dilerim aslı"Diyip masadan fırladı koşarak arabasına bindi. Yüzünde aptal bir sırıtış vardı. Sonunda kurtulmuştu. Hava alanına doğru hızla sürdü.
Taner
Oda da belki de 5. Turunu atıyordu ama o penguen kostümnü giymek istemiyordu.
Herkes düğünle o kadar meşkuldu ki kimse onun yanına merak edipte gelmiyordu.Kapıyı kitliyip cama çıktı. Şanslıydı ki pencarenin biraz aşağısında çatı vardı çatı ya atlayıp oradanda yere atladı. Plan basit çitleri geç arabaya bin ve hava alanına git. Plan basitti basit olmasına ama anahtarı yukarıda unutmuştu.
Kendi kendine söverken çitlerden atladı. Bir taxi durdurup hava alanına sürmesini söyledi. Her şeye rağmen mutluydu. Evlenmek istemediği bir kadınla evlenmeyecekti.
Burcu
Gelinliğinin önünü dizlerine kadar kaldırıp merdivenden aşağıya koşmaya başladı. Bir an durup ayağındaki topukluları çıkartıp fırlattı.Çıkış kapısına geldiğinde taxiye bindi. Gözlerini kapatıp gülümsedi. Sonunda sonunda kurtuldu. Birdaha asla izmire dönmeyecekti belki. Dönse bile annesi babası nederdi elaleme? Ne olursa olsun
kur-tul-du.Defne
Gülümsiyerek memurun sorusunu bekliyordu. Çok lüks ve görkemli bir düğün olmuştu. "siz sayın Defne Başaran sayın Sefa Güneyi eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?" mikrofona doğru yaklaştı kalbi ağzında atıyordu."EVET!" ardından salonda bir alkış fırtınası koptu. Memur bu kez damada döndü. "siz sayın Sefa Güney sayın Defne Başaranı eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?" adam yavaşça mikrofona yaklaştı. "HAYIR!" ve ardından koşarak uzaklaştı davetlilerden bazıları damadın peşinden giderken bazıları da aralarında dedikodu yapıyordu. Defne ise gözleri doldu bir şekilde kapıya bakıyordu.
Çiçeği masaya bırakarak kalktı ve koşar adımlarla dışarı çıktı. Yağmur yağıyordu ve straplez gelinliği ıstanmaya başlamıştı. Makyajı zaten akmıştı. Hemen bir taxiye binip oradan uzaklaştı.
Aylin
Gelinliği öylece koltuğa fırlatarak çantasını taktı. Gözlüğünüde takıp dışarı çıktı. Hiç bir zaman sevmediği bir adamla evlenmeyecekti. Hava alanına doğru yola çıktı.Belki de her şeyini bırakıcak ve başka bir hayata başlıyacaktı. Her zaman istediğini yapardı ve istemediği bir şeyi kimse yaptırtamazdı. Ee buda onun serseri serbest sitli. ;)
...
Görmüş olduğunuz bu 6 kaçak İstanbulda karşılaşacaklar. her biri başka bir acı çekiyor. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler olucak...Not:
Kaçak gelinler dizisi olarak düşünmeyin😘