Sebenarnya Hani menyukai Ken sejak Hani menjadi murid baru di sekolah tersebut...Tetapi,Hani hanya berdiam diri kerana L dan Hani sudah berjanji untuk mendapatkan Hyuna daripada N...Lama kelamaan N kurang melayani Hyuna kerana sibuk untuk membuat pementasan yang akan diadakan beberapa hari lagi...Hyuna tidak mahu mengacau N,kerana Hyuna tahu N ingin menang dlm pertandingan tersebut(siapa tk nk kalah..Aigoo)
Ketika Hyuna berjalan berseorangan,L datang mendekati Hyuna untuk berborak kosong kerana L terlalu rindu dengan sikap Hyuna yang peramah itu...Walaupon L telah memberi peringatan supaya tidak rapat dengan N...L masih mempunyai perasaan dan dia faham akan situasi Hyuna..kerana L pernah mengalami perkara tersebut...L turut rasa bersalah kerana telah merosakkan hubungan Hyuna dan N...Disebabkan kejadian antara Hyuna dan Hani sehingga ingin membunuh diri itu telah membuatkan L risau akan keselamatan Hyuna..
*pada hari pementasan*
VIXX membuat persembahan lagu error dan eternity...Manakala Infinite mempersembahkan lagu back dan bad...Selepas bertukus lumus membuat persembahan,akhirnya kumpulan VIXX menang dengan vote sebanyak 9K manakala Infinite 7K...VIXX sangat bangga dengan kejayaan yang dimiliki oleh mereka pada hari tersebut,ini membuatkan N dan Hani bermesra semula kerana Hani banyak tolong VIXX untuk mendapatkan vote yang banyak daripada peminat...Akibat Hyuna sangat cemburu dengan Hani dan N,Hyuna membuat keputusan untuk pindah ke Jepun selama setahun...Apabila N mendengar berita bahawa Hyuna berpindah ke Jepun,N tidak terlalu banyak bertanya tentang Hyuna kerana N telah jatuh cinta kepada Hani....
*selepas waktu pembelajaran tamat*
N mengajak Hani untuk pulang bersama,tetapi Hani tidak mahu kerana Hani hendak menyiapkan kerja sekolah nyer secepat mungkin...apabila ken melihat Hani sedang study berseorangan,Ken terus pergi ke arah Hani dan meluahkan perasaannyer..Ken memberitahu kepada Hani yang Ken ingin bercouple dengan Hani...Ken sudah lama memedamkan perasaannyer..akhirnya,perasaan yang selama ini dipendamkan telah pon keluar dari mulut Ken sendiri..selepas Ken meluahkan perasaannyer,Hani menolak permintaan Ken dengan muka selambe kerana Hani sudah mula menyukai N..Walaupon Hani pernah menyukai Ken pada awalnya,Hani tetap dengan jawapannyer iaitu TIDAK...Ken mula marah terhadap Hani kerana tidak bersetuju dengan permintaannya lalu mengambil pisau "anti kata" dan terus memotong urat dibahagian leher Hani tanpa belas kasihan..Ini kerana Ken terlalu geram sebb Ken memedamkan perasaanya begitu lama...Selepas Ken membunuh Hani,ken terus membawa mayat tersebut kedalam bilik stor...
Sampai disini sahaja..lain kali Tasya sambong..vote k?thanks
YOU ARE READING
Eternity LOVE
FanfictionSelepas setahun Hyuna telah berpindah...Hyuna dtg kembali ke sekolah itu kerana merindu N..malangnya,pada hari lahir hyuna yg ke17,N meminta putus dengan Hyuna kerana N menghidap penyakit Alzheimer..nak tahu selanjut lagi..baca lah..^_^