Chapter 5-Tak Mungkin!

82 7 0
                                    

Pada keesokkan harinya,cikgu Min Ah masuk ke kelas dengan perasaan yang sangat sedih...apabila cikgu Min Ah telah masuk ke dalam kelas...Cikgu Min Ah menceritakan A to Z tentang kejadian yang berlaku terhadap Hani....Selepas N mendengar semua perkara yang keluar dari molot cikgu Min Ah die menjerit sekuat hati lalu berlari keluar dari kelas dan menuju ke tandas...Hongbin dengan lajunya menyusuri N...

SKIP

Selepas 1 tahun N telah lupa sedikit demi sedikit tentang  Hyuna dan Hani...Tetapi,N masih ingat kenangan manis bersama mereka berdua.."kalau lah dapat putarkan masa...aku takkan biarkan Hani berseorg"dlm hati N yg masih dlm keadaan yg kecewa...

Ketika N berjalan di koridor,N ternampak susuk tubuh seorang yeoja yg sgt dikenalinya...N pelik kerana Hyuna telah pon pindah ke sekolah lain pada tahun lepas..."mungkin aku rindu kat Hyuna kott sebb tu aku asyik bayang die sampaikan org lain pon aku ckp Hyuna haish!bisik hati N...semasa di dalam kelas,N masih memikirkan sama ada susuk tubuh itu ialah Hyuna atau bukan"tak mungkin aku nampak Hyuna tadi"bisik hati N..(N melempang mukanya perlahan)sakit...takkan aku mimpi plk tadi haish..bisik hati N

N sudah malas untuk fikir perkara tadi dan terus baringkan kepalanya di atas meja...semasa N membaringkan kepalanya di atas meja,N melihat Hyuna dengan muka yang pelik kerana N terkejut melihat Hyuna duduk di sebelahnya...Hyuna nampak perbuatan N tapi hanya berdiam sahaja seperti tidak tahu apa²..dalam hati Hyuna die tergelak besar apabila melihat muka N seperti ingin meminta penampar(lol)...Hongbin yang nampak perbuatan N itu terus menegur N"apehal kau tenung Hyuna macam hantu?pucat dh muka kau"soal Hongbin tergelak kecil..."Ha?!!Hyuna?!! Jerit N dan terus mengangkat kepalanya seperti biasa dan memandang ke arah Hyuna...Hyuna menjelirkan lidahnya mengejek N...N mendapatkan Hyuna lalu mencubit pipinya.."Hyuna!kau tahu tak betapa takotnya aku tadi!Haish!ingatkan hantu manalah yang menyerupai kau...By the way,miss you bae"terang N dan terus memeluk Hyuna..."ish!kalau saya hantu,dh lama saya hisap darah awak tahu tak?lagipon saya rindu sesangat dekat awak..SANGAT-SANGAT!..anyway,saje jekk prank,biar awal yg comel ni teringat-ingat kat saya ni"balas Hyuna sambil  mencubit pipi N pula.."so......can we be a couple back?"soal N tersipu-sipu malu..."boleh..dengan satu syarat"balas Hyuna pula.."apa?"tanya N kehairanan...dengan secara tiba² Hyuna mencium pipi N...bulat matanya dengan apa yang dilakukan oleh Hyuna tadi...N tersenyum seketika...Kali ini Hyuna pula yang"groan in the deep"(seperti menjerit didalam hati)apabila N mencium bibirnya pula.."ei!N!"marah Hyuna memukul N.."tu baru betul..pipi ni tak main lah"balas N mengangkat kening"ngada-ngadalah"jawab Hyuna yang masih dalam keadaan yang sangat malu kerana ini kali pertama N buat perkara tersebut..

Dalam perjalanan balik ke rumah,N seperti memikirkan sesuatu yang membuatkan Hongbin geram akibat dipinggirkan lalu menegurnya.."Oi!kau mengelamun apa ha?!Hyuna ada kau mcm ni plk..apehal ni beb?"soal Hongbin sinis.."esok birthday Hyuna.."jawab N lemah..."dahtu?baguslah!apa nk risaunya?ni lah masa kau nk berbaik ngan die..kau bagilah something yg special...lagi korg rapat lagi korg happy kan?so?"tanya Hongbin yang mengerutkan keningnya..."aku tak nak lah buat yang simple-simple,aku nak buat yang grand punya,amacam?""terang N mengangkat ibu jarinya sambil mengenyitkan matanya..."aish!lovely dovey ni memg!nk TERmuntah pulak!jerit Hongbin lalu melarikan diri...N lari menyusul untuk mengejarnya.."Hongbin!jangan lari!"kata N dengan suara yang kuat dan membuatkan org disekelilingnya memandang N dengan pelik..setelah selesai sesi kejar mengejar,mereka pon pulang ke rumah kerana penat..

Okay tunggu next chapter..next chapter sedih sikit...harap peminit N tabah(lol)vote and comment kay?thank you*wink*

Eternity LOVEWhere stories live. Discover now