II. Jam The Killer

472 34 13
                                    

Jam Arkensaw bola na prvý pohľad krásna baba, samozrejme s veľkým zadkom a sexy stehienkami. Ona si však neuvedomovala, že na ulici je veľa pedofilov a úchylov, keďže mala ešte len 14 rokov. Ďalej popis k nej, kučeravé, hnedé vlasy po pás a zelené, veľké oči. Bola tichá, ale zároveň psychopatická. Doma neustále pýtala džem od rodičov. Keď džem nemali, začala plakať, kopala do všetkého a do všetkých, kričala a podobné veci. Raz si kvôli tomu válala šunky u psychiatra. A verte mi, nie je to s ňou volakedy sranda. A tak, vám rozpoviem jej príbeh.

Jam si tak vyvalovala oči do okna a všimla si, že k luxusnému, prázdnemu domu oproti nej prišlo volaké auto. Pomyslela si, že to budú nejaký cigáni, no nebolo tak. Z auta vystúpili nejaký dvaja krásny chalani, predpokladá sa, že v jej veku. A tak vyvalovala oči, že čo to za sexidolov prišlo, no nakoniec si povedala, že sa na nich môže vysrať, že určite už majú svoju vlastnú pri sebe, kerá ma 13 a má mejkapu na sebe asi 4 tony a iFon +-×÷9 Heteš. Pri nich mala chuť zožrať všetky džemy sveta. Jahodový, marhuľový, čučoriedkový, ...už slintala jak ghouly keď cítia ľudské mäso a bežala dole za fotrovcami.

,, Heej, mamka, máme džem? " zakričala na mamku ako najväčšia #thuglife girl.

,, Šak sa kukni, sliepka... " otočila na ňu ten strigačí xicht a preto sa Jam radšej išla pozrieť do ich smradlavej chladničky, než by mala očumovať mamkin strigačí xicht škaredý.

Jam sa teda išla kuknúť na tú somarinu sladkú. Mohla si oči vyškriabať, mohla si vykĺbiť ruku, ale...

BOLO TAM VEĽKÉ MNOŽSTVO DŽEMU!

Začala skákať jak opica,vzala si jeden, druhý, tretí, štvrtý, piaty, ...

Po piatich hodinách

Pre Jam to bola drina vziať si všetky tie sprosté džemy, no ona by pre ne spravila aj sračku na svoju posteľ. V ruke, na nohách, na hlave ich mala dokopy asi 465. A teraz rozmýšľala...čo s tým? Tak jej mamka s fotrom priniesli invalidný vozík a vyniesli ju hore. Trvalo im to asi 8 hodín a to bolo predtým trištvrťe na štyri, takže ju vyniesli hore asi tak okolo pol noci. Schody boli celé mokré, lebo Jam slintala jak o život a páchlo to jak tchor. Rodičov chytali kŕče nad prdelou, dokonca schudli 5 kíl.

Keď už boli hore, Jam sa zamkla v izbe. Rodičia sa jej zas trepali dole a splietali arabčinu s nemčinou. Jam začala žrať a žrať a žrať...až jej bolo pri 464 zle a vyvrátila sa rovno na svoje šunky. Jej zvratky boli bordovo-oranžovo-fialové. A vtedy začala plakať. Ona chce naďalej jesť svoje džemíky, ale jej je príliš zle. Bola nešťastná. Ale tak potom všetko porozbíjala o zem a uplakaná zachrápala,akurát že ťažko.

V škole

Jam si išla po chodbe. Zase veľa ľudí. Jej bolo jedno,či sú tučný,či chudý...či pekný,či škaredý...či heterosexuál,či homosexuál...

...

Aj tak ich všetkých nenávidí.

Obzerala sa po vypracovaných telách svojich spolužiačok s iFonmi +-×÷9 Heteš Striebro v rukách a našpúlenymi ústami,po šprtoch s okuliarmi a rovnátkami,po swaggeroch s YOLO čiapkami...a po svojich trasúcich sa šunkách. Otočila sa a za ňou stáli tý dvaja debily,čo pricestovali včera. A dnes ich dokonca videla,jak sa bijú s Bundym,Kitom a Trollom. Držala palce tým trom,lebo tý dvaja debily tu podľa nej nemajú čo robiť. A hádajte,kde sa tý dvaja pozerali.

Na Jamine heglavé šunky a na jej krásnu,veľkú prdelku. Jam mala z toho nepríjemný pocit,ako keby ju išli rapnúť. Ešte raz sa na nich pozrela a jej nohy leteli rovno medzi ich gule.

TrollpastyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora