Keffáč Woods bol obyčajný chlapec. Alebo aspoň tak vypadal. Bol priťahujúci, mal hnedé vlasy po ramená a nádherné modré oči. Poviete si: ,, Zariaďte mi s ním sobáš! " ,však? Ale to by ste nechceli,keby zistíte,kto je to zač. Je to psychopat. Neustále si potrebuje umývať zuby. Neustále...pokiaľ sa tak však nestane,vybuchne hnevom, začne trieskať o všetko, čo má pred očami a žiadať o kefky. No ale prejdime k jeho príbehu.
Jeho foter zarobil veľa prachov a tak si kúpili nový dom v novej dedine. Keff s jeho bratom - Olejom sa nemohli sťažovať,dom smrdel, ale bol úplne luxusný. Okná vysoké od zeme až po strop a úžasný, moderný nábytok. Keff sa aj tak so znechutením na ten dom pozeral. Modlil sa, aby tam bolo veľa kefiek a pást.
,, Keff,poď si po kufre! "zavrieskala na neho jeho mamka Margaréta.
,, Okej. "znudene vstal z auta a išiel si po kufre.
Ona mu ich však tresla o hlavu a Keff cítil, jak sa mu robia pod očami monokle. Zapišťal jak malé decko a počula ho celá zhnitá dedina. Naraz tam prišla nejaká suseda na autíčku pre škôlkarov a predstavila sa.
,, Moje meno je Bábovka. Vy ste tu nový,že? "zaslintala.
,, Čau,more. " pozdravila Margaréta. ,, Ano,sme tu nový. Hen,je môj manžel,Peter Pan. A hento, "ukázala na Keffa a Oleja. ,, hento sú moje decká,Keff a Olej. "
,, To ma neteší,ale šak to je jedno. "zasmiali sa všetci,okrem Keffa a Oleja. ,, Dojdete na oslavu môjho malého synčeka,Byliny? Síce je to chlapec,ale to je jedno,obliekam ho ako princeznu. " povedala, všetci sa pozreli na blízke ihrisko, kde sa v piesku hral Bylina s Barbie v ružovom tielku a baletnej dolly sukničke.
,, No okej,kedy? " spýtala sa Keffova mamka.
,, V sobotu večer o siedmej. " Keffova mamka prikývla. ,, Tak ja idem,čau. " a ako slušní ľudia si na rozlúčku ukázali ich dlhé prostredníčky.
Keff, Olej a ich rodičia vyvalili na dome dvere, kufre hodili do kútov a obzerali sa po dome. Síce bol luxusný, ale táto sprostá rodina bola hrozne mrzutá, takže ich nič nikdy nepotešilo. Keff sa nasrane pozrel do strany, chcel sa tak pozrieť na mamku.
,, Mater,ty čo si to dovoluješ? Prijať pozvanie na oslavu volakej malej zasranej mužatky bez môjho súhlasu?? " rozkričal sa po nej.
,, Si debil,či čo? " zamračila sa na neho. ,, Ja tu rozhodujem,ja som pani! "vyprsila sa,vzala kufor a ako kráľovná si kráčala hore. Hneď za ňou stál foter, zdrapil ju za rameno a povedal: ,, Ja som tu pán! Som Peter PAN,jasné? Peter Pan Woods! Ty si nič! Máš meno iba po nejakej pripečenej kvetine,Margaréta! "
,, Choď do riti! "rozrevala sa a utekala s kuframi hore. Keff a Olej sa na rodičov vysrali a išli do svojich nových, smradľavých izieb. Keff si vybalil veci, len tak ich šmaril do izby a poobzeral sa. Modré steny, luxusné, vysvietené akvárium a krásna dvojposteľ. K tomu ešte tá drevená skriňa a pracovný stolík s počítačom a na stene plazma. Okná mal od zeme až po plafón, takže mal výhľad na dedinu. Nebol spokojný len kvôli jednej veci - kde sú kefky? Pasty? Plagáty, alebo aspoň obrázky s kefkami? Schúlil sa do kúta a začal revať. Zrazu tam prišla jeho mamka a začala ho šticovať.
,, Nerev! Kefiek budeš mať dosť, debil! " upokojovala ho.
Keff sa napokon ukludnil a prestal plakať. Objal mamku z celej sily a tá ho silnými päsťami potrieskala po chrbte. Keff sa na to nasral, ale mamku stále obíjmal. Potom už konečne vypadla. Keff si lahol na postel a rozmýšľal - čo bude v škole? Nájde si nejaké namyslené prasa s make-upom a perami jak kačica a bude mať veľké kozy? Alebo,bude tam maratón predaju kefiek? Ak nie...bude zúfalý. Už len keď pomyslel,že si nebude môcť na hodine umývať zuby, začal mať v hlave zvláštny pocit. No on to ako správny čudák odignoroval a išiel sa pozrieť do kúpeľne. Bola veľká a luxusná. Dokonca tam bolo veľa kefiek rôznej farby. Začal od radosti skákať. Vzal si teda ružovú a dal si na ňu ružovú pastu, s bobríkom, bola pre deti od 6 rokoch, značky Odol. Začal si umývať zuby jak šialený a umýval si ich asi do polnoci. Mamka sa na Keffa nasrala, vyvalila dvere na kúpelni a takú mu šmarila, že letel niekam do prdele a už ho ani Google nenašlo.
ESTÁS LEYENDO
Trollpasty
FanficKniha paródií na Creepypasty. Je to bullshit, nečítaj to pokiaľ berieš všetko seriózne. A je stará, čiže y'all grammar nazis budete triggered ako ja. Bye.