Глава 4

332 20 6
                                    

"Е? "-започна да разпитва Вал.
"Покани ме на среща, а ти купи ли си гланц?" -отвърнах спокойно с голяма усмивка.
"Ъм, да. Взех си един по-тъмен, а на теб взех от любимия ти, нали беше на свършване ии....чакай, каквооо?! " -прописка тя. Врътнах очи, все едно не беше голяма работа, но не се сдържах и заподскачахме двете.

На път към къщи й разказах как Рик ме покани да изляза с него. Когато се прибрахме поръчахме пица и извадихме течен шоколад, пуканки и чипс от шкафовете. Беше филмова вечер, а докато избрахме трите филма за вечерта пицата дойде и започна малкият ни филмов маратон.

Има момичета, които пет дена преди рождения си ден са на диета или прекарват двадесет и четири часа във фитнеса. Е, аз правя упражнения, но чак пък толкова като тях не бях. Харесвах тялото си, вредните храни също и някак си смогвах да поддържам добра фигура. Странно, нали?!

Филмите бяха интересни, храната вкусна и времето мина бързо. Беше към един часът. Взех си душ, защото прекалено много ми се спеше за вана. Веднъш заспах във ваната и от тогава имам неписан закон, когато ми се спи да си вземам душ, а не вана. След като приключих с топлият душ си облякох меката пижама и си измих зъбите. Легнах си, мислейки за Рик и за това, което предстои утре. Неусетно съм се унесла и съм заспала.

*Сутринта*
Уоу, кошмар ли е това или чувам алармата си?! Погледнах телефона си с неприязъм. Преди да спра алармата забелязах, че заглавието й гласеше: "Добро утро, сънливке!- Вал купонджийката, която е забавна." Ох, на Вал номерата. Последният път, когато ми беше нагласила аларма свърших с пай на лицето, когато отворих гардероба си. Мда, беше се скрила там.

Усмивка се прокрадна на лицето ми, сещайки се за номерата й. Предпазливо извадих дрехи от гардероба си, сутрешни процедури и отново, още по предпазливо излязох от стаята си.
Слизайки долу забелязах, че Вал говори с някакво момче. Не ми беше познат, но поздравих за добро утро. Вал ме запозна с него. Оказа се, че й е братовчед и че ще остане за следващите два- три дена. Поговорихме си с него, беше интересна личност. Беше доста забавен и мил. Косата му беше кестенява, малко по- светла от моета и с тъмни очи, симпатяга. Малко приличаше на Камерън..хах. Заприказвахме се за...

Хейооо, как сте?
Та това е новата глава, малко кратка, но нищо. Извинявам се, ако има грешки. Ако ви е било интересно гласувайте. Можете да изразите мнението си в коментарите.
Много ловввв..до следващия път. <3 <3
(Лол, това в края прозвуча като последните секунди от видео в you tube :D)

Life Is A JourneyWhere stories live. Discover now