Глава 11

227 14 2
                                    

'I never knew, I never knew, you can have moonlight in your hands.....'
Спрях алармата си. Тънаникайки си песента от нея, а именно Moonlight на Ариана Гранде, взех си душ и извърших сутрешните си процедури. Днес бе денят, в който ще срещна майка си, Сиера и Кам. Бях развълнувана, но също така и нервна. Слязох до кухнята и открих плодово мляко с корнфлейкс на масата и бележка, която гласеше: 'отивам до магазина за малко и имам страхотна новина -Вал' ...това дори не беше смислена бележка, явно доста е бързала. Закусих и реших да се наглася поне малко, все пак трябваше да направя добро впечатление.

Качих се в стаята си и се зачудих какво да направя със Шрек в огледалото, за да приличам на нормален човек😂. Накъдрих косата си и се облякох 👇

  Приключвах със спиралата, когато на вратата се звънна

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Приключвах със спиралата, когато на вратата се звънна. Слязох бавно до долу, за да не се пребия с токовете. Отворих и видях Вал.

-Защо звънна, а не влезе направо?- попитах с изражение, което издаваше объркването ми.
-Две неща, за които ще те помоля да реагираш нормално-каза съвсем спокойно, а аз само кимнах в знак да продължи- първо идвам с теб в Лос Анджелис и втаро- ето го брат ти- каза изключително бързо и Кам застана до нея.
-Това е най-якото нещо на света- прегърнах Вал и погледнах към Кам, той просто се взираше в мен.- Здравей, казвам се Андж....
-Мечешка прегръткааа- гушна ме Кам преди да довърша изречението си- знам как се казваш мъник- усмихна се топло. Момичета, предлагам ви да съберем багажа на Вал и да тръгваме- предложи брат ми...звучи интересно... 'брат ми'.

Доста бързо събрахме багажите и ги натъпкахме в range rover-а на Кам. Потеглихме към летището.

-Кам, разкажи ни за теб -подпита Вал.
-За мен мога да кажа, че съм красив, умен и забавен - разсмя ни той.
-Това го знаем, кажи ни нещо ново- врътнах очи, а той се ухили.
-Обичам работата си, обичам феновете, семейството, но най-много малката си сестричка-намигна ми той.
-Повече от храната?!- учудих се аз и отново избухнахме в смях.

Life Is A JourneyNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ