Jutro. Danas mi je prvi dan da sam prva smjena. Bezvoljno sam se Spremila i krenula na posao. A dobro, vrijeme će mi brzo proći uz Tifany i Mayu.
I prošlo je. Puno posla,kako je i za očekivati. Subota jutro,svi užurbani kao i inače,ali sad još i više. Na kraju smjEne sve tri sjele smo za separe do šanka i zapalile.
''Znači ne mogu.Očekivala sam da će 3. smjena biti teška jer moram biti budna cijelu noć,ali radije bi svaku večer radila navečer nego ujutro..'' nasmijale u se.
''Znaš'' rekla je Maya. Večeras cure i ja idemo van,želiš li s nama ?''
''Pa..Nije da baš imam išta drugo za raditi..Ali nemam ništa za obući,ne sjećam se kad sam zadnji put išla u klub.''
''To je najmanji problem.Jesi slobodna sad poslije posla ?''
''Jesam.'' rekla sam uz osmijeh,a cure su se samo pogledale i nasmijale. Nazdravile smo šalicama kave za početak dana,presvukle se pa krenule u grad u šoping.
''Doći će još jedna moja prijateljica,Tifany ju zna,a nadam se da će se i tebi svidjeti. Zove se Linda i s Manhattana je.'' Rekla je Maya dok smo se vozile prema gradu.'Baš Iz Manhattana ?'' upitala sa u čudu. ODuvijek mi je bila želja raditi za nekakav časopis u Manhattonskom uredu. ''Da,haha. Možda je i znaš. Linda Stollins.'' rekla je Maya. ''Molim ? ONA ti je prijateljica ?'' Naglasila sam to ona,a cure su me pogledale smijući se. ''Znači,znaš tko je ona.'' Smijala se Maya. ''Naravno da znam. Ta žena je sve. Ti ni ne znaš koliko ja nju volim. Pa ona mi je uzor. Oduvijek sam htjela biti poput nje. Raditi u nekom uredu modne tvrtke..'' ''Pa čuj,sada imaš priliku. Linda traži radnicu. Ako imaš što za pokazati joj mogla bi probati. Nemaš što za izgubit.'' ''Ajme hvala ti Maya,dužna sam ti za ovo.'' Zagrlila sam ju,a ona se amo smijala. One nit ne znaju koliko će meni ovo značiti. Upoznati jednog od svojih idola. Za Lindu znam otkako je s 16 godina,prvi puta završila na naslovnici Bellusa,najpoznatijeg modnog časopisa. Žena ima 25 godina i sve što može poželjeti. Savršen posao,dugogodišnju vezu,a pored Maye kao prijateljice i odlično društvo vjerujem.
Ubrzo smo stigle u grad. Prvo smo se smjestile u nekakvom njihovom najdražem kafiću i ondje čekale Lindu. Moram biti normalna pred njom pa sam svo veselje 'izbacila' pred curama dok ona nije došla. Na poslijetku se pojavila. Sređena kao i uvijek s osmijehom na licu pozdravila je cure pa i mene.
''Ti si nova ovdje ?''
''Da.'' sramežljivo sam odgovorila.
''Negdje iz Engleske,čujem.''
''Da. Iz Chestera.''
''Oh, lijep gradić, bila sam ondje jednom.''
Nasmijala mi se, a ja sam cvjetala u sebi. Ubrzo smo popile piće,a Linda je predložila da krenemo.
''Prije nego krenemo Linda'' Linda se krenula ustajati,a Maya ju je zaustavila. Tražiš li ti još uvijek radnicu za časopis ? '' Maya ju je upitala,a ja sam je gledala smijući se. ''Da tražim. Zašto ? Zar si mi našla nekoga ?'' ''Da. Arwen.'' Nasmijsala se i pogledala u mene. ''Oh,Arwen. Imaš li kakvog radnog iskustva ? '' ''Pa zapravo i nemam. Ali imam nekakve predloške što sam pravila. Velika mi je želja da radim za modni časopis ili u modnoj kući. I dok sam bila na faksu bavila sam se takvim stvarima u slobodno vrijeme. A i sama sam kreirala nekoliko komada odjeće.'' ''Zanimljivo. Evo ti moj broj.'' pružila mi je podsjetnicu ''Kada budeš imala vremena,javi mi se. Rado bih pogledala tvoje radove.'' ''Hvala.'' Uz osmijeh sam uzela podsjetnicu,a onda smo sve četiri krenule. Krenuo je shopping.
YOU ARE READING
Are u mine ?
FanfictionFanfiction. Knjiga prati mladu Arwen koja u 19 godini odlazi iz malog grada Chestera u New York,kako bi u miru završila svoju knjigu i zaradila za njezino izdavanje radeći u kafiću u blizini svog stana.Iako ne društvena i dosta povučena,Arwen privla...