Pogledala sam iza Jacoba i ondje je stajao Harry. Zašto me to ne čudi ? ''Što trebaš Harry ?'' digla sam se s klupe. ''Pa dugo se nisi vraćala u klub,a i zaštitar mi je rekao da si otišla s nekim pa sam se zabrnio.'' prišao mi je,a Jacob se ustao i stao do mene. ''Izašla sam sa svojim dečkom.'' uhvatila sam Jacoba za ruku. ''DEČKOM?!'' ''Da,dečkom. U čemu je problem ?'' pitala sam ga. ''U ničemu.. Samo nisam znao da imaš dečka.'' ''Pa sad znaš. I kada znaš, zamolila bih te da nas ostaviš nasamo.'' ''U redu..'' Harry je spustio glavu i otišao.
''Zašto si to napravila ? Sjeli smo na klupu,a Jacob me zaprepašteno pitao. ''Ne znam Jacob. Ne znam ni što se događa između nas. Nikad nisam bila u takvoj situaciji.'' ''Pa možda mu se sviđaš.'' ''Ma daj Jacob molim te. Njemu. Pa znaš ti tko je on ?!'' ''Znam i to dobro,haha. Ali zašto ne. Pa sama si mi rekla da ga ne gledaš nikako drugačije od ostalih.'' ''Joj Jacob znam ja što sam rekla,ali opet. Zar nebi bilo malo čudno da mu se sviđam,baš ja.'' uzdahnula sam. ''Pa bi,ali to mi se čini kao jedino logično objašnjenje za ovo 'kontrol frik' ponašanje,haha.'' On se nasmijao,a ja sam pogledala njega pa okrenula glavu. Što ako mu se zbilja sviđam. Još bolje pitanje je zašto me pomisao na to čini toliko sretnom.
''A možda. Ali ne treba mi to. Ovdje sam došla s ciljem i ne želim da mi ga itko poremeti.'' ' 'Pa ti znaš što je najbolje za tebe.'' Jacob je to rekao nekako razočarano,a ja sam pomislila u sebi znam li uopće. Ali sada nije vrijeme za to. Noć još traje.
'Idemo unutra?'' upitala sam ga. ''Idemo.'' nasmijao mi se i ušli smo u klub.
Bili smo ondje do kasnih jutarnjih sati. Harryja sam samo ponekad pogledala i to slučajno ili čisto iz znatiželje da vidim je li još uvijek tu. Plesala sam ponovno,ali ovaj put s Jacobom. Nakon nekog vremena nisam ga više vidjela. U isto vrijeme osjetila sam olakšanje,ali izgubila volja da uopće budem ovdje ako njega nema. No nekoliko pića je to promijenilo. Opet sam se vratila na staro,prije nego što sam vidjela Harryja,a Jacob mi je najednom postao zanimljiviji nego ikad. Zbog alkohola ili ne, ne znam. Ali htjela sam da bude moj. Ovdje i sad. Nije se snašao on,a ni ja,a već sam bila u njegovom zagrljaju i ljubili smo se usred podija na lagane pjesme iz 2000.
Jutro.
Pogledala sam kroz prozor. Sunce je bilo visoko na nebu,podne pretpostavljam. Okrenula sam se na drugu stranu,a ondje je ležala Naomi i gledala me. ''Ne sjećam se zadnjeg djela večeri,pomogneš mi da se prisjetim ?'' podragala sam ju po glavi,a ona je zamjaukala. ''Ah,nisam ni mislila.'' Ustala sam se,onako u donjem rublju i krenula u boravak.
VOUS LISEZ
Are u mine ?
FanfictionFanfiction. Knjiga prati mladu Arwen koja u 19 godini odlazi iz malog grada Chestera u New York,kako bi u miru završila svoju knjigu i zaradila za njezino izdavanje radeći u kafiću u blizini svog stana.Iako ne društvena i dosta povučena,Arwen privla...