13) DOBRODOŠLA

88 1 0
                                    

"Predivna si zlato."

Prošlo su dva tjedna od nesreće,stvari su polako krenule na svoje. Knjiga je napredovala,društvo se širilo,Jacobu i meni je veza cvjetala,a od Harryja jedino što mi je ostalo je pokoja slika na internetu gdje smo bili zajedno ili pogled u prolazu na poslu. Snimamo za novu kolekciju proljeće-ljeto za iduću godinu s stvarima koje ja kreiram,a on je zaštitno lice projekta. Toliko o mom životu bez njega.
"Hvala ti tata." rekla sam mu skrečući pogled sa zrcala pred kojim sam stajala i poljubila ga u obraz. "Stvarno se ne ljutiš što sam dala otkaz u kafiću?" "Prošli smo već ovo Arwen. Meni je samo važno da si ti sretna i zadovoljna,bez obzira što i gdje radila." zagrlio me.

"Oprostite ako prekidam nešto" na vratima je stajala Tifanny. S njom i Mayom sam postala vrlo bliska,ali idalje sam u kontaktu i s ostalim curama s posla. Elijah,Jacob,Kevin,Austin te Maya i Tifanny sada su moja "ekipa".

"Evo nas sada ćemo doći,samo vi odite." rekao je tata,a Maya je izašla iz sobe. Tata se okrenuo prema meni i uhvati me za ramena "Jako sam ponosan na tebe." Još jednom sam ga zagrlila i tiho,na rubu suza rekla "volim te". Nakon toliko godina što sam se trudila udovoljiti mu sada sam napokon i ja sretna sama sa sobom. Stavio mi je kosu iza uha pa me poljubio u čelo,a onda smo na posljetku krenuli. Ispred zgrade čekala su nas dva crna automobila. U jednom su bile Maya i Tifanny s dečkima,a u drugom Jacob,tata,Emilija i ja.



"Za početak želim da velikim pljeskom pozdravite našu dragu Arwen za dobrodošlicu. Želim ti puno uspjeha u nastojećem projektu te svima sljedećima." rekla je Linda smijućimi se s pozornice dok sam ja stajala i gledala je skoro plačući,začuo se gromoglasan pljesak cijele dvorane,a još jači kada me Jacob poljubio.

 Nakon poljupca samo smo sjeli jedno uz drugo,a dvorana je još pljeskala

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Nakon poljupca samo smo sjeli jedno uz drugo,a dvorana je još pljeskala. Linda je tad sišla s pozornice i bend je krenuo svirati.

Otmjen restoran,bend koji je svirao lagane pjesme,fina hrana i ugodno društvo,kao što doliči zabavi takve tvrtke. I svi su radnici bili tu. Po prvi put osjećala sam se prihvaćeno u ovakvom društvu.

Ljudi su mi dolazili poželjeti dobrodošlicu i svaki tren bila sam okružena novom grupom ljudi

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ljudi su mi dolazili poželjeti dobrodošlicu i svaki tren bila sam okružena novom grupom ljudi. Kao velika kompanija nisam mogla niti zamisliti koliko zaposlenika ima. Svi su imali samo dobre riječi i svima sam,čini mi se,svidjela.

U gužvi,kada sam napokon ostala malo sama,primijetila sam kako nigdje nema tate i Emilije.

"Jesi li vidjela negdje tatu i Emiliju?" pitala sam Tifanny. "Zadnji put prije nekih pola sata,bili su kod izlaza."

Krenula sam prema izlazu,a u glavi sam imala sliku tate i Emilije u nekom dubokom razgovoru. Tati bi dobro došla žena poput nje. Zrelija i vrlo draga, a i bliska sa mnom. Nasmijala sam se samoj sebi i onda tek što sam krenula otvoriti vrata otvorila mi ih je Emilija i pomalo u šoku me pogledala.

"Oh,Arwen. Što ti radiš tu ?" iza nje je stajao tata nekako snužden i uplašen u isto vrijeme. Kao da ih nisam smjela zateći zajedno.
"Tražim vas dvoje golupčića." nasmijala sam se.
"Oh,ma samo smo.. Pričali vani,trebalo mi je zraka." uzdihano mi je rekla Emilija.
"Da zraka." samo sam im namignula,a oni su nabacili kiseli smiješak na lice. Ponašaju se kao zaljubljeni tinejđeri. Emilija me uhvatila pod ruku i vratile smo se u salu među ostale goste. I večer je tako tekla,bez posebnih događaja,sjedilo se i pričalo dugo u noć uz ugodnu muziku dečkiju koji nisu stajali i koju čašicu viška.

"Dušo,ja idem." Emilija mi je došla s leđa i rekla na uho. "Zar već?" tužno sam ju pogledala. "Nije mi baš dobro,a i nisam ja tvojih godina da se mogu zabavljati dugo u noć." nježno mi se nasmijala i potapšala me po glavi. "Ja ću te odvesti." tata se ustao,a ja sam ga pogledala i nasmijala se,no osmijeh nije uzvratio.

Kada su se svi polako krenuli razilaziti krenuli smo i Jacob i ja. Kako je tata Emiliju odvezao Jacobovim autom nas dvoje odvezao je vozač koji nas je i doveo,te je kod mog stana Jacob trebao nastaviti svojim autom.
Stigli smo pred zgradu,ni auta nigdje nije bilo.
"Daj nazovi tatu,samo da vidiš gdje je." Probala sam ga nazvati,ali nije se javljao. "Oh,ne želim ni znati što rade sad njih dvoje,haha." nasmijali smo se i otišli u stan.

"Hoćeš ti onda prespavati ovdje ? Ako nemaš nešto važno sutra?" pitala sam ga na ulazu. "Ništa osim tebe." poljubio me.

Otišla sam se otuširati, a on se zavalio u kauč i s Naomi,koja mu je odmah skočila u krilo,gledao tv. "Brzo ću ja." namignula sam mu pa otišla u kupaonicu.

Ubrzo sam izašla pa se obukla i sjela na fotelju do Jacoba,a on je sjedio s laptopom u krilu i nešto gledao.

"Što gledaš ?" pitala sam ga uz osmijeh.

"Osjećaš li ti nešto prema Harryju?" pitao me ne skrečući pogled s laptopa.
"Otkud sada to pitanje?" iznenadio me
"Zbog svega što si mi rekla o njemu onu večer kada smo se upoznali."
"Bilo pa prošlo." pomalo ljutito sam mu odgovorila "Znači osjećala si nešto ?" pogledao me "Ja ne vidim potrebu za ovim razgovorom niti za tvojim pitanjima. Ako sam s tobom,znači da imam osjećaje prema tebi. Zašto bi bilo bitno sada što sam jednom imala nekakve osjećaje prema njemu s kojim nisam ništa imala." rekla sam mu ljutito i okrenula se prema tv-u. On se samo pokupio i otišao u sobu. Ne razumijem ga zašto stalno spominje Harryja i upliće ga u sve. Ako sam s njim,s njim sam. I mislim da bi to jedino trebalo biti bitno.
Nemam snage za razmišljanje o ovakvim stvarima trenutno. Ugasila sam tv pa uzela laptop da i njega ugasim kada sam na ekranu vidjela TMZ stranicu. "Bivšoj djevojci Harryja Stylsa,mladoj Arwen Gibbs nije trebalo dugo da ga zamijeni. S samo 19 godina,kao radnica u modnoj kompaniji za jedan od najpoznatijih modnih časopisa, mnogima je privukla pažnju. Jedan od njih je i mlađahni sin bivšeg igrača footballa Jacob Rogers.  Ova cura puca na visoko,pazimo je se ! " uz prilog bilo je tu par mojih i Harryjevih slika od prije pa i neke slike s večerašnje zabave. Stvarno su brzi. Inače se ne bih zamarala onim što piše,ali sko je ovo zbog čega je Jacob uznemiren onda to stvara problem i meni. Ugasila sam laptop i otišla u sobu

Ležao je okrenut prema prozoru,legla sam iza njega.

"Znaš da mi je stalo do tebe." tiho sam mu rekla zagrlivši ga. "I meni do tebe. I želim biti potpuno siguran kako ti nisam zamjena." "I nisi. Ali želim da vjeruješ meni,i samo meni kada smo nas dvoje u pitanju. Može?" nježno sam ga povukla i okrenula na leđa,a on me pogledao "Može." rekao je i okrenuo se prema meni pa me poljubio. "Laku noć draga." Laku noć."

"

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
Are u mine ?Onde histórias criam vida. Descubra agora