BEN

35 5 20
                                    


Adım meryem.
13 yaşındayım.

Çok sevdiğim karakterler (kötüler de dahildir.)

Miku hatsune
Pinkamena
Slenderman
Joker
Happy tree friends'deki tüm adları hatırlamıyorum. Ama 7-8 tane falan sevdiğim karakter vardı. Ama favorim
flippy.
Rainbow dash
Jeff the killer
Sonic.exe
Fluttershy
Twilight sparkle
Batman
Spiderman
Daha fazla var ama hatırlamıyorum.

En sevdiğim renkler:
Aslında bütün renkler harika. Ama yine de en çok tercih ettiğim renkler mor-siyah ve hani güneş batarken ve doğarken ortaya çıkan sarılı turunculu rengi çok seviyorum.

En sevdiğim hayvan:
Bütün hayvanlar değerli ve güzeldir. Ama yine de 1. Ördek 2. kedidir.

En sevdiğim his ve duygular:
Kusmak
Ağlamak
Korkmak
Üşümek
Üzülmek
Canımın acıması
Kahkaha atmak, gülmek
Yalnızlık
Karanlık ( duygu değil ama yine de çok sevdiğim bir şey)
Biliyorum hepsi güzel değil. Ama mücadele etmeyi severim.

Yaptığım delice şeyler:

6. Sınıfta, okulun bahçesinde ölü bir kuş vardı. Bir günlüktü. Ve ben o kuşu okul çıkışında bi poşetin içine koydum. Kimseye göstermeden eve kadar getirdim. Ellerime eldiven geçirip kuşu poşetden çıkardım. Banyodaki lavabonun içine gazete serdim. Kuşu gazetenin üzerine koydum. Keskin bir bıçak aldım. Kuşun karnını kestin. Ve organlarını elimde inceledim. Annem izin vermişti elbette. Kuşu biraz parçaladım. Her yerini inceledim. Kanadını da kopardım. Elbette 1 günlük ceset kokusu burnuma geldikçe midem kalkıyordu. Ama sabrettim. İşim bitince kuşu attım.

1. Sınıfta iki erkeği dövmüştüm. Biri çok uzundu ama onu ağlatmıştım. Çünkü benle uğraşıyorlardı.

Küçükken, anneannemin yanında kaldığımız zamanlarda( orası köylere benziyordu ve yılan, fare gibi canlılar çok vardı.)
Bi ara bi ses duymuştum. Bakınca 2 metreye yakın kahverengi bi yılan bize doğru yaklaşıyordu. Ama ben korkmadım. Yılana çok yaklaşmıştım. Ama Allah beni korudu. Yıkan kendi yoluna gitti. Komik olansa annemin, biz bu durumda iken arka tarafta kitap okumasıydı.

Çok küçükken elime deodorant almıştım. Deodorantı sıktım ama hepsini yanlışlıkla gözüme sıkmıştım

Devamı gelecektir ve lütfen yorum

BENİ TANIMAK İSTEYEN GELSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin