Ah tatilim'in son haftası ve bilin bakalım ben ne yapıyorum? Hadi tahmin edin zor değil.Evet tahmin ettiğiniz gibi yatağımda pinekliyorum.Buna bir son vermem gerek..
Gönderilen miray:
Dışarı çıkıp bir şeyler yapalım mı? Yoksa ben fotosentez yapmaya devam edeyim mi?
Gönderen miray:
Fotosentez yapmayı kes tatlım.Aklımda güzel planlar var ;)
Gönderilen miray:
Söyle aklındakileri'de hazırlanayım gideceğimiz yere göre
Gönderen miray:
Yeni bir bar keşfettim bizi bekliyor bebek 😘
Ah miray'dan masum bir fikir beklemem saçmaydı tabi ki,gidip gitmemek konusunda karasızdım ve bunu kelimelere döküp miray'a ilettim
Gönderilen miray:
Bilemiyorum miray, o tarz yerlerde kendimi rahat hissedemiyorum
Gönderen miray:
Hadi ama yapma kızım.Bizimkilerle anlaştık bile oyunbozanlık yapma
Tabi ya yine miray ve anlaşmaları...onu kırmamak için kabul ettim
Gönderilen miray:
Hey! Lütfen o şeker kız imajından çık. Gideceğimiz yer Disney değil
Bu mesaja cevap verme gereği duymadım çünkü artık bunlar beni sıkmaya başlamıştı. Kafamda ki düşünceleri rafa kaldırıp giysi dolabıma yöneldim içinden gözüme hoş gelen bir kombin uyarladım ve giyinmeye başladım...giyinmeyi bıraktıktan sonra aynanın önüne geçtim ve saçımı yapmaya başladım. Saçlarımı şu dalgası yapıp elime mascarayı alıp kirpiklerime uyguladım. Dudaklarıma Çilekli parlatıcımı sürdükten sonra boy aynasına geçip kendimi inceledim.
Pembe mini bi etek sarı Büstiyer altına uygun bulduğum beyaz ayakkabı ve kombinimle hoş duran beyaz bi el çantası, çantamın içine bir miktar para ve Çilekli rujumu koyduktan sonra Telefonumu elime alıp miray'dan gelecek olan mesajı beklemeye başladım.
15 dakika tam tamına 15 dakika sonra miray'dan mesaj geldi
Gönderen miray:
Kapının önündeyim tatlım beni bekletme ve aşağı gel
Evet şimdi çıkabilirdim. Alt kata inip anneme çocuklarla buluşacağımızı ne zaman geleceğimi bilmediğimi söyleyip onayını aldıktan sonra yanaklarından kocaman öpüp evden çıktım
Evden dışarı çıktığımda şaşırmadığım bir manzarayla karşılaştım
Mini Cooper'ına yaslanmış bir afet miray. Siyah deri ultra mini bir etek altına Zımbalı botlarını giyip üstüne göğüs kısmı Zımbalı siyah bir Büstiyer giymişti, bacaklarına geçirdiği ince siyah jartiyerli çorabı ve dağınık saçlarıyla oldukça yaramaz bir kız görüntüsü oluşturmuştu. Onu öptükten sonra arabasına geçip yola koyulduk ve bara doğru yol katetmeye başladık. Sahi neydi o barın adı bunu bilmediğim aklıma gelerek miraya döndüm. Ama sonra nasıl olsa gidince öğrenirim diye düşünerek vazgeçtim ve önüme döndüm. Sessizliğe daha fazla katlanamayarak Müzik açtım ve onunla birlikte mırıldanmaya başladım. Yarım saat sonra popüler olduğu belli olan bir barın önünde durduk. Arabadan inip girişe doğru yönelirken neon renklerle yazılan "black bar" yazısını gördüm. Oldukça şık bir görüntüydü, içeri girip bizim çocukların olduğu köşeye ilerlemeye başladık kapıdan girer girmez alkol kokusu burnumu ve ciğerlerimi yeterince doldurmuştu. kokusundan bile kalitesi belli olan bir yoğun kokusu vardı, miray'ın peşinden ilerlerken bir yandan da zavallı kulaklarımı bu Bangır bangır çığıran müziğe alıştırmaya çalıştım. Henüz merdivenleri bitirmişken etrafıma bakındığım için bana doğru gelen kas yığınını fark edememiştim. Geri çekilemeden geriye doğru sendeleyip popomla yeri bütünlestirmeme ramak kala güçlü kollar belimi sardı ve düşmemi engelledi, kafamı çevirip yüzüne odaklandım...
-Ah hadi ama bu olamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEM'IM OL
ChickLitBen kelebek misali avuçlarına konup aşkı beklerken,neydi kanatlarımı koparma sebebin? Kelebeğin ömrü bir gündür "korkmaz" ve sen o bir günü kaybetmekten korkacaksın..! Ateş KORKMAZ 20 yaşında hayatını bela'ya çeviren asi bir genç Ekin AKSOY 19 yaşın...