Capitolul 4

71 9 1
                                    


*După întâlnirea cu Simon*

Jade Pov.

         Am iesit de la întâlnirea cu Simon, casele si pline de viata! N00u mai stiam ca sa zic! Eram emoționată! Intr-o lună, aveam de cântat 'Salute' si 'Wings' in deschiderea băieților la Jingle Bell Ball! Luna asta, a foarte încărcată! Repetiții, înregistrări, videoclipuri! E.... genial! Poate credeati ca o sa zic stresant, dar v-ati fi înselat! Mie si fetelor ne place asta! Daca asta trebuie sa facem ca sa ajungem sus, asta vom face! Nu e foarte greu! Desigur... poate sunt nenumărate nopti nedormite, 20/27 ore de repetitii, cateva zile pentru videoclipuri, dar.... asta e ceva nou pentru toate, si vrem sa spunem ca e genial! Adica... sunt si minusuri, dar la final, merita! Sau cel putin asa am auzit! Inca nu am experimentat asta, deci nu stiu cum e, dar inca sunt in faza de testare! Toate suntem, si pe deasupra suntem si foarte entuziasmate! Adica... cum te-ai simti daca ai fi înconjurat de atâția oameni, si de un producator muzical? E cea mai tare senzatie de stii ca,  cu putina munca, poti ajunge sus, si poti sa faci oamenii sa se simta mai bine doar assultandu-te cantand! Azi, am stabilit ca fanii nostri,  inexistenti acum, pentru ca nu am lansat vreun videoclip, sau nu am cântat in deschiderea unui concert, sau chiar sa avem concertul nostru, sa se cheme Mixeri! Stiu...e un nume ciudat, dar ne numim Little Mix,  deci nu aveam alta posibilitate, dar mie imi place mult numele! De asemenea avea astept intalnirea de maine! Azi sunt foarte obosită! Si maine, pana la intalnire voi fi, pentru ca avem de înregistrat 3 piese, mai exact: 'Wings' ; 'Salute' ; 'DNA' ; 'Change Your Life' , si mai avem si de filmat videoclipul la Wings, si repetiții la 2 cantece pentru concertul băieților! O sa fie o zi lunga, dar Simon a zis ca scăpam pana la 6, si ne cheamă la 7:00 ceea ce inseamna ca stam la studio 11 ore! O sa fiu obiosita, dar nu pot anula, si nici nu vreau! Vreau sa ma vad cu Niall, si poate e cu noroc! Poate o sa fim impreuna, cine stie.... abea astept intalnirea aia! Mi-a promis ca va fi una din cele mai țări întâlniri! Oare de il cred? Merita? Daca tot eu o sa ajung cu inima franta? cam astea erau intrebarile ce-mi dadeau târcoale! După inca cateva minute, cineva ma scoate din transa mea, spuandu-mi ca am ajuns acasa. I-am plătit taximetristului, si fiind ora 7, am decis sa ma duc in camera mea, pentru a ma pregăti, pentru intalnirea pe mine. Vroiam doar sa imi aleg hainele si accesoriile, parul si restul facandu-la maine, cu cateva zeci de minute inainte! M-am poziționat in fata oglinzii, si in juma' de ora, am reusit sa imi gasesc o tinuta! Era lejeră, pentru ca nu cred ca ma va duce la nu stiu ca restaurant! Am pus-o chiar si pe Perrie sa imi faca o poza!

 Vroiam doar sa imi aleg hainele si accesoriile, parul si restul facandu-la maine, cu cateva zeci de minute inainte! M-am poziționat in fata oglinzii, si in juma' de ora, am reusit sa imi gasesc o tinuta! Era lejeră, pentru ca nu cred ca ma va duc...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Stiu... nu puteam rezista sa nu ma stramb! Oricum... dupa ce mi-am ales hainele pentru intalnirea de maine, pentru care sa fiu sincera, sunt foarte emotionata (sper sa nu fac vrei gafa, ca am sa intru in pământ de rusine!), si vreau sa iasa totul daca nu perfect, macar bine, totusi, stiu ca langa el,  nu va conta daca fac vreo gafa,  pentru ca sunt ca el ma iubeste! Cand sunt cu el, la sunt.... protejată, iubita, apreciata, cum de mult timp (de cand a plecat Harry sau mai bine zis m-a lăsat balta!) ! Mi-a fost foarte dor, si am tanjit, pot spune, dupa imbratisarile data de o persoana masculină! Tata ... nu mi-a oferit niciodata! Harry... m-a lăsat balta cand aveam nevoie cea mai mare de el! Acum... chiar imi doresc ca intre mine si Niall sa fie ceva! Imi place de el, decand l-am vazut prima oara la X-Factor!

Sweet revence....or not...... //PAUZA//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum