Jade Pov.
Nu pot sa cred cat de inconpetenta pot fi! Cum sa ii trimit mesajul si lui Niall? Sunt chiar atat de natură in cap oare? Le-am trimis mesaj celorlalti sa il tina ocupat pe Niall, pana prindem un moment bun sa stergem mesajul! Asta am si facut. Eram (eu si Louis) dupa o cutie mare, si asteptam momentul prielnic. Dintr-o data, Niall pleaca, lasandu-si telefonul exact pe lada dupa care eram eu ascunsa! Am fost atat de aproape! Am luat telefonul, si am vazut ca mesajul inca nu era citit, asa ca l-am sters repede, punând telefonul inapoi de unde l-am luat, si plecând cat de repede de acolo. Am iesit afara, si am dat de Lou, care urma sa intre pe scena alaturi de restul maimutoilor. I-am urat succes, si i-am dat un pupic pe obraz, el întorcând capul si furandu-mi un sărut, si urmând ca eu sa plec la un magazin pentru a-mi lua ceva bun! Aveam nevoie de ceva dulce! Mi-am luat ciocolată! Multa! Cu alune, oreo si lapte! Am luat pentru fiecare! Chiar si pentru Niall! Stiu ca el nu rezista ciocolatii! Poate asa il aduc inapoi! Dandu-o mâncarea care ii place, imbratisandu-l, facandu-l sa se simta iubit, iar apoi, sufletul i se va încălzi la loc, si va deveni vechiul Niall! Sau pot incerca sa il fac gelos, si sa isi dea seama ca a îndepărtat pe absolut toata lumea cu comportamentul sau, si asa poate sa schimba! Da.... am sa merg pe prima variantă! Si daca nu merge, o iau pe a doua! Oricum.... am mers cu ciocolata in culise, unde le-am gasit pe fete uitandu-se la show.
- Uuuuuuu! Ai ciucalata!~zice Perrie ca un copil mic~
- Dap! Pentru toti!~zic eu, iar ea încearcă sa ia o ciocolată, dar o opresc!~ Nț, nț, nț! Va dau ciucalata, cand coboară băieții de pe scena, ca altfel, voi o sa o mâncare pe toata a voastră, si pe urma o sa o vreti si pe a băieților, deci nu!~ zic eu si ea se bosumfla ca un copil mic~ Haide Perrie! Mai sunt doar 3 ore pana poti mânca ciocolata! Nu e atat de mult!~ zic eu, încercând sa-o fac in ciuda, încercarea reusindu-mi. Zâmbesc draceste, si merg la un angajat sa ii zic sa bage ciocolata undeva ca sa nu se topească.~
Asteptam de 3 ore ca băieții sa termine mai repede concertul asta, si nu o fac! Ne P lictisim! Parca trebuia sa dureze doar 3 ore! Nu mai multe! O! O! O! Uite! Coboară de pe scena!
- Am de facut un anunt!~ zice Niall in microfon, primind ropote de aplauze si țipete~
- Ce-i Niall? Ti-ai mai facut un tatuaj?~ intreaba Harry plictisit, in sala lasandu-se linistea, cateva pancarte cu :"Te iubesc Harry!" dispărând din orizont, samn ca a pierdut niste fani. Băieții ii arunca priviri ucigătoare, iar Niall, dupa cum vad, a foarte relaxat!~ După cum spuneam.... vreau sa va zic ceva foarte important! Azi, inainte de a intra pe scena, cineva mi-a deschis ochii. S-a certat cu mine, pe tema: "Niall cel rău!" ca sa-i zic asa. Stiu ca pe multe dintre voi, va încânta noua mea imagine de băiat rău, numarul fanilor mele crescând vizibil de cand am aceasta imagine, dar nu imi mai pasa! Aceasta imagine, nu e stilul meu! Recunosc! Eu am vrut sa o abordez! Credeam ca e mai bine sa nu mai fiu băiatul micut si dragut pe care toata lumea il trata ca pe un copil mic, dar nu mi-am dat seama ca eu defapt ma comport ca un copil mic, asta ducând la comportamentul celorlalti fara de mine! Eu va iubesc nespus, si chiar daca exista directionere care cred ca formatia ar arata si suna mai bine fara mine, eu va iubesc pe toate! Nu stiu.... poate am facut asta si pentru ca de multe ori, vin game, care ii imbratiseaza pe băieți, iar pe mine ma ocolesc si.... nu se simta foarte bine dar.... asta e nu? Stiu ca multora nu va convine ca sunt in trupa asta, dar.... peste tot exista hateri si nu am de ce sa pun la suflet! Vreau sa ii multumesc unei persoane foarte importante pentru mine, pe care, chiar daca am ranit-o, si facut-o sa se simta groaznic, nu a încetat sa creadă in mine, si sa încerce sa ma ajute sa ma reîntorc la ce eram, si pentru asta o iubesc mai mult decat o iubeam inainte! A da! Harry! Ai grija ca faci frate! O chem in scena, pe Jade Thirlwall!~ plângeam! Plâng! Nu pot sa cred! Toata lumea aplauda si imi scandează numele! Nu pot sa cred! Am reusit sa il schimb inapoi! Sunt atat de fericita! Ce nu stie el, este ca eu il filmam! Acum era un live! Am urcat pe scena, plângând ce-i drept, si i-am sărit direct in brate!~Nu mai plânge Jade! Nu merit sa plângi pentru mine! Am fost un bou! ~zice el cand ajung in fata lui, telefonul ce filma un continuare, fiind la Liam, iar toate directionerele de pe stadion, ii dau dreptate, pe mine bufnindu-ma un ras scurt din cauza sincronizării directionerelor~
- Da! Ai dreptate! Ai fost un bou!( aici lasa capul in jos, si lasa o lacrima sa-i brazdeze chipul~ Dar asta a fost doar o perioada! O criza de personalitate! Norocul nostru este ca te-ai întors inapoi la Niall cel blând, iubitor, drăguț, atent, simpaticut..... gresesc? (Aici, directionerele scot sunete negative, ceea ce face ca pe chipul frumos al lui Ni' sa apara un zambet larg) Toate fanele care cred ca Niall este asa cum am enumerat mai devreme, sa ridice mana, si eventual lăsați in comentarii!~ spun, si ii arat sala care avea mai mult de trei sferturi mana ridicata cat de putea de sus. In secunda urmatoare, ridic si eu mana, intorcandu-ma cu spatele la directioneri, la fel facand si baietii, Liam avand saracul un picior ridicat, vrand sa nu deranjeze filmarea!~ Vezi? Si nu sunt singurele! Doar ca cele care ajung la voi, nu sunt directionere, si directionatori! Si le-as tine o predica lunga directionatoarelor, care se cred directionere, doar pentru ca stiu o melodie, dar in primul rand mi-a lene sa vorbesc atat, si in al doilea rand, nu mai avem timp! Cred ca o sa o postez cândva! Oricum! Fi sigur ca ai la fel de multi fani si fane ca restul băieților! Stai fara grija! Si daca nu ai observat, eu iti stiu unul din fani, care a încercat sa faca foarte multe pentru tine, si a reusit!~ zic eu apropiindu-ma de el, vorbind la acelasi microfon fiind foarte aproape, ei fiind cu mâinile pe umerii lui!~
- Cine?~ ma intreaba confuz iar si sala si de la băieți de aude un: "E in fata ta gogomanule!" la care ma bufneste râsul, lumea râzând cu mine!~ Vai draga! Nu stiam! Ati stricat momentul oameni buni! Vroiam sa o aud de la ea!~ zice el bosumflat. Il îmbrățișez si toata lumea striga : "Sărut!" asa ca s-a apropiat de mine, si m-a saturat! Ne-am saturat 3 minute, si cand ne-am desprins, il vad pe Louis putin abătut. Nu stiu ce s-a intamplat, dar.... nu vreau sa fie supărat, chiar daca nu stiu de ce! Mi-e ca un frate, si ma deranjează ca el se simte rău! O sa port o discutie cu el mai tarziu! Toata lumea aplauda, iar din "cer" au vazut petale de trandafir de toate culorile, iar pe noi era un reflector rosu!
- Tu ai facut toate astea?~ intreb eu fascinată de tablou~
- Da! Toate s-au aranjat in timpul concertului! ~ zice uitandu-se in ochii mei~
- E atat de frumos! Si eu am ceva pentru tine!~ spun eu~
- Ce? Spune-mi!~ striga el sărind ca un iepuras pe scena, toata lumea bucurandu-se ca a revenit din nou la Niall cel dragut!~
- Pai.... ai sa alegi intre doua lucruri!~ spun scoțând la iveală ciocolata, acesta mărind ochii, si repezindu-se la ea, eu lundui-o din fata~ Ce alegi? In sărut, sau ciocolata?~ intreab eu, acesta repezindu-se la buzele mele, saruntandu-ma, apoi luand ciocolata din mana mea, si mancand-o in cateva secunde, toata lumea râzând de noi.
- Amândouă!~zice scotandu-mi mana!~
- Ok! Acum.... Cred ca ar trebui sa încheiată spectacolul, iar eu live-ul!~ zic~
- Stai! Tu ai filmat totul?~intreaba uimit~
- Da! Vroiam ca toata lumea sa vada, nu doar cei prezenți la concert! Chiar daca ar fi vazut ziua urmatoare in toate ziarele de scandal, am vrut sa vada si sa simtă tot ce vedem si simtim noi in momentul asta!~ zic eu, uitandu-ma prin sala, apoi la camera tinuta inca de Liam care zambea vesel~
- Wow.... te-ai gandit vreodată sa te faci psiholog?~ ma intreaba el~
- Pai.... sincer nu! Dar nu asta conteaza acum! Eu ma duc in culise! Faceti ce mai aveti de facut! Pa fani! O love you directioners and mixers!~ tip in microfon, toata lumea tipand si aplaudand, au iesind s pe scena!~
Băieții au iesit si ai in scurt timp, iar eu am rămas singura cu Niall!
- Si.... ce ai sa faci cu tatuajele si cu țigările?~ il intreb sfioasa~
- Pai.... tatuajele sunt false!~ Si in momentul următor le desface ca pe autocolante de pe piele, fara nicio problema~ si cu țigările, nu am ajuns inca dependent, deci pot sta si fara!~ zice venind la mine, si dandu-mi un sărut scurt dar dulce~ te iubesc! Multumesc ca mi-ai deschis ochii!~ zice el lipindu-si fruntea de a mea~
- Nu eu ti-am deschis ochii! Tu ai facut-o singur! Eu doar ti-am dat un.... impuls!~ zic chicotind!~ Te iubesc! Mult!~
- Si eu pe tine prințesa!~ zice saruntandu-ma~