Jade Pov.
Azi e marți! Am emotii pentru maine, mai ales ca Simon a zis ca are sa ne arata pe cineva maine!*Flashback*
- Buna ziua! ~zic eu politicos cand imi răspunde la telefon~
- Buna ziua! Cu cine am plăcerea?~ ma intreaba el~
- Ma numesc Jade Styles, si as vrea, daca se poate, o intalnire cu dumneavoastra..... pentru a vedea daca avem si noi, eu si prietenele mele norocul sa fiti managerul nostru? ~il intreb eu timida~
- Scuza-ma ca te intreb domnisoara, dar ai vreo legatura cu Harry Styles? Cîntărețul Harry Styles? ~ intreaba el, si eu ma simt putin prost, dar ii raspund~
- Da..... sunt sora lui mai mica, pe care a cam renegat-o... iar prietenele mele sunt Perrie Horan, Leight-Anne Malik, si Jesy Payn, surorile mai mici, de asemenea renegate, ale lui Liam, Niall si Zayn! Nu prea vreau sa vorbesc despre asta. ....~ spun putin trista..~
- Imi pare rău daca v-am deranjat domnisoara!~ spune el sincer~
- Nu e nimic! Oricum! Avem o sansa sa ne vedem? ~il intreb eu plina de speranta~
- Da! Desigur! Ne vedem pe data de 12. 06. 2014, la ora 15:00, e ok? ~ma intreaba el~
- Da! E foarte bine! ~zic eu entuziasmata~
- Atunci ne vedem miercuri! O sa aveti o surpriza, sper plăcută, cand o sa veniți! ~zice el~
- Ok! Ne vedem! La revedere! ~zic eu~
- La revedere Jade! ~zice el si inchide~
Incep sa tip ca o apucata, si sa fug prin casa, fiind super entuziasmată!
*End of flashback*Maine trebuie sa plecăm, si noi si Josh suntem scutiti de la orele de maine pentru plecarea in Londra! Sunt atat de fericita, si entuziasmata de oportunitatea asta, si sunt si mai curioasa de surpriza pe care ne-o pregateste Simon! Azi vine Josh sa mai repetam odata, si va ramane azi peste noapte, pentru a putea sa ne pregătim, si ne-ar fi si mai usor! Vom sta acolo pentru o saptamana, la un hotel, deci trebuie sa ajungem acolo mai devreme, pentru a ne caza, si pentru a ne odihni inainte, pentru a ne pregăti si ce mai trebuie noi sa facem!
Perrie Pov.
OMG! Nu pot sa cred ca avem intalnire cu Simon Cowel maine! Sunt atat de emoționată, încât m-am vopsit in degrade de la roz deschis, la unul aprins! Stiu..... nu are nicio treaba una cu alta, dar cand sunt stresata si emoționată, imi fac o schimbare, iar de data asta, m-am vopsit..... nu e asa rău.....oricum.... Simon, a zis ca are o surpriza.... ma intreb ca poate fi? Adica.... ce ar putea face el pentru niste date pe care nici nu le cunoaste? Am auzit putin din conversația lui Jade cu Simon, si ea i-a zis despre 'fratii' nostri.... doar nu ar avea atat de putina minte sa-i aducă nu? Nu? Spune-ti-mi ca nu...... nu am chef sa-i vad pe maimutoii aia..... poate doar pe Zayn..... ne-am mai vazut odata, am facut si o poza, dar al nu stie ca eram sora unuia din cei mai buni prieteni ai lui.... el a fost foarte drăguț..... sper ca totul sa fie bine maine! Am mari emotii!
*Ziua urmatoare, in drum spre Londra*
Jade Pov.Suntem in drum spre Londra! Este ora 9:30, iar noi cam in juma' de ora, ar trebui sa ajungem. Normal ca eu conduc, dar nu ma deranjează! Iubesc sa sofez, si asta nu se va schimba niciodata....... sper....... inca ma intreb care ar putea fi surpriza.... nici nu stiu la ce sa ma astept, dar sa sperăm ca o sa fie bine! Abea astept sa ajungem! Trebuie sa fac o baie, ca sa ma relatez, pentru ca sunt încordată!