7. Nu pot sa cred! Ajutor!

129 14 1
                                    

Pov. Henna

Cel care ma rapit este A..a..alezzander? Dar cum? , de ce?
- De ce? Ce ti-am facut eu tie ?il intreb începând sa plâng deoarece începeam sa il i..i..iubesc..., îmi las privirea in jos dezamăgită si trista . Si tocmai cand eram gata sa ii spun ca il iubesc , dar un nemernic asa ca el nu trebuie iubit , trebuie distrus.
- Of of printeso. Ce usor ai fost de păcălit. Ce bucuroasă ai fost cand ti-am trimis acel poem tâmpit ... Ha... Ce jalnica esti prințesă ca te lasi asa usor.
Dar ma voi distra umpic cu tine si dupa ma vei implora sa mă opresc din a te tortura .
Ma uit la el speriată si sper ca Eryx sau cineva din castel mi-a simtit lipsa si ca ma vor cauta. Daca nu pana aici mi-a fost. Observ ca se apropie de mine si ca ma prinde de brat ducandu-ma afara din temnița in care eram. Ma târeşte pana in fata unei usi mari de culoarea mahonului. Intra si ma trage inauntru trantindu-ma animalic in patul ce era in camera. Ma sperie gândul la ce vrea el sa daca.
- Iubire eu zic ca nu ai nevoie de aceste haine pe tine. Haide sa te ajut sa tii le dai jos.
- NU! TE ROG OPRESTETE! LASA-MA ÎN PACE NENOROCITULEEE!! Urlu catre el si dupa il scuip .
- Bine curvo. Tu ai vrut-o. Nu vrei cu frumosul , atunci o sa vrei cu uratul.
Plâng si iar plâng , degeaba strig dupa ajutor , nu ma aude nimeni.
DRAKARIS !! AJUTORRRR!!! TE ROG AJUTA-MA!! Ii trimit la DRAKARIS un mesaj mintal sperând din tot sufletul sa ma ajute si sa ajungă la timp ....
Il vad pe monstrul din fata mea cum începe sa îmi rupă tricoul si pantalonii de pe mine , ramanand in lenjerie intima in fata lui... cu lacrimi si tremurând incerc sa ma acopăr cu ce a mai rămas din tricou dar din pacate el îmi ia tricoul si il arunca.
Il vad ca si-a dat pantalonii si tricoul jos ,ramanand si el in boxerii lui
... Plâng si ma doare capul si gâtul de la atata plâns si strigat , dar degeaba . Îmi da sutienul jos începând sa îmi lase saruturi umede pe gât ,mergând catre sâni.
Incerc sa scap din stransoarea lui dar fara nici un rezultat, sunt prea slabă...
Il simt ca merge tot mai jos cu saruturile pana ajunge la beteaua chilotului. Sunt terminata , nu voi reusi sa scap dintr-un viol fara am pierde inocenta pe care speram sa o pierd cu dragostea mea cu iubirea vieții mele... gandesc eu.
Dar nu apuc sa îmi termin gândurile ca il simt pe el aproape de intrarea in "locul interzis" , ma panichez si incep sa ma zbat , sa plâng si sa tip dupa ajutor . El vazandu-ma ca ma tot agit îmi tranteste o palmă, eu imediat potilindu-ma .
Când sa intre in mine , simt cum este luat de pe mine de catre ....

Lost LegendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum