21. Prieteni foarte buni

65 9 1
                                    

Pov . Necunoscut

O vad si ma indrept spre ea dar da sa pice si o prind. A lesinat. Sper ca va fi bine, trebuie sa o scot de aici.

Pov. Henna

Ma trezesc si sunt intr-o camera dar nu camera mea.. unde sunt? Si ce sa intamplat?
Dau sa ma ridic dar intra cineva. Este un barbat bine facut, inalt , cu o statura impunatoare se apropie de mine.
- Hei... cum te simti? Mai bine? Ma intreaba el cu o voce joasa si ingrijorata.
- D..da mersi.... Ii raspund eu timida.
- Mhm... daca vrei sa mananci ceva , te astept jos. Imi spune el umpic ... jenat?
- Mmm... mersi? Si ma stramb umpic jenata de raspunsul meu tampit.
Vrea sa iasa pe usa dar il imping si alerg repede spre baie. Il simt cum imi tine parul intr-o coada si se uita la mine cu blandete. Durul din spatele meu tocmai sa uitat la mine cu blandete.
- Esti ok? Ma intreaba grijuliu.
- Da... reusesc sa ii raspund dupa ce termin de clatit gura cu apa.
- Ce ai patit?
- Sunt insarcinata in 2 luni. Ii raspund zambind, ducandu-mi mana spre burtica usor bombata.
- Ce frumos. Atunci va trebui sa am mai multa grija de tine. Imi spune el prieteneste.
- Ok. Dar cum te cheama? Il intreb razand.
- Vai...scuze , am uitat sa ma prezint. Sunt Issac. Si esti la mine acasa.
- Eu sunt Henna si mi-am dat seama ca sunt la tine acasa. Doar nu sunt in casa unui criminal sau violator . Ii spun razand in hohote ,dupa alaturandu-se si el .
Dupa ce am terminat de mancat si ne-am cunoscut mai bine am aflat ca el sta singur de la 16 ani deoarece parintii il parasisera. Doamne ce oameni pot exista . Acei oameni nu se pot numi parinti. Si am aflat ca are 23 de ani.
Ajung in camera si ma intind in pat gandindu-ma la Drake.  Oare ce face? Ma cauta? Sau nu se chinuie sa ma caute. Mii si mi de intrebari. Va trebui sa plec de aici.

Pov. Drake

O caut de o saptamana nenorocita si nu am dat nici macar de o urma , am cautat-o si in acel labirint blestemat si nimic. Imi fac griji in privinta ei si a copilului.  Oare este bine? Unde sar fi putut duce? Dar nu am ma opresc din cautat pana nu o gasesc.  Ea si copilul sunt tot ce am mai scump pe aceasta lume.

Pov. Henna

Trei saptamani de cand stau cu Issac dar azi vreau sa ma intorc acasa , si daca ceva va merge rau intre mine si Drake, i-am promis lui Issac ca ma voi intoarce la el si voi sta o vreme cu el. Sper sa nu fie nevoie sa ma intorc.
Il iau pe Issac in brate si incalec pe calul care mi la dat, incepand sa ma indepartez de micul conac care il are. Ma uit in spate si vad cladirea in care trei saptamani am stat cu cel mai bun , nebun, grijuliu si minunat prieten. Si il iubesc ca pe un frate pentru tot ce a facut pentru mine, pentru ca mi-a fost alaturi in aceste saptamani.
Mai am umpic si ajung la poarta castelului. Intru si ajung in camera de zi unde dau de un Drake distrus , trist , si plagand , tinand in mana o poza cu noi doi alaturi de micuta mea burtica.
- De ce?? De ce ai plecat? Unde esti ingerasul meu? Te tot caut dar nu te gasesc , nu va gasesc. Va iubesc si imi este tare dor de voi. Il aud cum vorbeste printre suspinele cauzate din cauza plansului necontrolat pe care il are. Doamne ce am facut? Saracul in ce hal arata .... doar din cauza mea.
- Hei... suntem aici. Si ii ating bratul cu mana. El tresarind si uitandu-se la mine ca si la o fantoma.
- E..e..esti c..c..chiar tu? Ma intreaba tremurand si socat.
- Da ,dragostea mea. Eu sunt in carne si oase. Si ii sar in brate sarutandu-l cu pasiune, un sarut plin de dor, compasiune si dragoste enorma.
El se apleaca si imi plaseaza un pupic plin de dragoste si pe burtica,in acel moment simt cum bebele se misca incercand parca sa comunice cu tatal sau.  Ma uit la el cum este atras de burtica mea, parca ar intelege ce ii zice bebele.
- Hai sa mananci. Ma indeamna el.
- Ok. Dar vreau clatite. Il anunt eu grabindu-ma spre bucatarie. El aproba zambind de comportamentul de care dau dovada.
Introduc o bucata de clatita in gura si parca papilele mele gustative incep sa prinda viata .
- Mmmm... Ce bune sunt . As manca in fiecare zi . Ii spun eu sincer lui Drake , care se uita la mine de cand mi-a pus farfuria in fata.
- Ma bucur ca iti plac. Imi zice el zambindu-mi.
- Dar tu nu mananci? Il intreb eu confuza.
- Nu ingeras . Nu am nevoie de mancare cand  am cea mai dulce si frumoasa persoana langa mine. Care ma iubeste si imi va darui un copil. Ce imi pot dori mai mult? Ma intreaba el dragastos.
- Eu cred ca o portie de clatite . Ii raspund razand.
Dupa cina , am hotarat sa fac o baie fierbinte si dupa la nani cu mine.
Stau vre-o cinci minute singura in cada si dupa simt inca un corp lipit de mine. Ce bine se simte....
Ce crezi ca faci ? Il intreb strambandu-ma la el.
- Fac baie cu ingerasi mei. Mi se pare normal . Imi raspunde el cu un zambet sarmant. Daca crezi domnule ca am sa te las , te inseli.
- Daca vroiam sa facem baie impreuna te anuntam draga. Ii raspund ironic si cu o fata de inocenta.
- Ingeras nu am nevoie de invitatii. Daca vreau sa te sarut , te sarut . Si ma trage intr-un sarut patimas si plin de dragoste. Il iubesc pe barbatul asta.
Dupa acea baie relaxanta ne intindem in pat imbratisati si adormim amandoi.

Vreau sa imi scuzati greselile. Va multumesc ca am urmariti si ca imi cititi cartea. Multumesc pentru voturi si comentari. Va iubesc si va pup. ❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘😘😘

Lost LegendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum