Takže pár těch keců na úvod, jmenuju se Karla, bydlím v nejchudší čtvrti New Yorku. Otce a matku jsem skoro neznala protože v mých 6-ti letech umřeli při nehodě. Dětství jsem strávila v děcáku až do 15-ti let, kdy si mě adoptoval jeden mladý pár, byli fajn ale bylo mi 15 tak mě absolutně nezvládali, proto sem se ani ne po půl roce vrátila zpátky do děcáku kde jsem zůstala až do svých jednadvaceti. No a teď bydlím tady v nejzápadnější části světa. Všechno bylo fajn dokud....
Zazvonil zvonek a vyrušil mě z mého odpoledního lenošení. Neochotně jsem zvedla svou tlustou prdel a vydala se na strastiplnou cestu ke dveřím. Než jsem se knim doplazila uběhly asi dvě minuty a bouchání za dveřmi zesílilo,, no jo kurva už jdu", udělala jsem posledních pár kroků a konečně otevřela dveře, naskytl se mi pohled na nasranej ksicht pošťák.,, No konečně"neodpustil si pošťák otrávenou poznámku. Ano? Skoro jsem na něj vyštěkla. Balíček, řekl ironicky a ukázal na obrovský balík u jeho nohou kterého jsem si až doteď nevšimla. Podal mi papír a propisku,,tohle podepište"řekl a já to nedočkavě podškrábla. Pošťák mi papír vytrhl z ruky a už zběsile kráčel k východu z naší bytovky. ,, Debil"poznamenala jsem jeho směrem a už jsem táhla obří balík do bytu. Zabouchla jsem za sebou dveře a pospíchala jsem pro něco čím bych ho rozřízla, byl fakt dobře zabalenej. Po půlhodinovém zápase s izolepou jsem se konečně probojovala dovnitř. Co to kurva je?
Takže to je super krátkej úvod do děje je to můj druhý příběh ale i přez to vás prosím o jakoukoli kritiku. Napište mi prosím jestli v tom mám pokračovat. Děkuju za přečtení a omlouvám se za chyby.
Jenom bych chtěla doporučit příběhy mích kamarádů u kterých jsem se dost inspirovala.M&Y Soul
Osudný kámen
Ohlušující střelba
A můj první příběh Převtělení.