Capitolul 2 - Frânghie afurisită

79 7 0
                                    

I-am aratat lui Coal majoritatea cladirilor din campus vorbind nu mai mult decat necesar. Adica doar "Aici sunt laboratoarele." sau "Aici sunt caminele." Ne indreptam spre sala de sport cand vocea lui ragusita sparse tacerea apasatoare.

"Tot timpul esti asa supusa fata de profesori?"

Desi nu ma putea vedea, m-am incruntat putin confuza. Supusa? Nu eram supusa.

"Nu prea cred ca asta e treaba ta." am spus rece.

"Pff. Incercam si eu sa incep o conversatie." pufni el dandu-si plictisit ochii peste cap. Doar pentru ca el nu ma vedea, nu insemna ca eu nu-i pot observa gesturile. Am oftat.

"Nu sunt supusa. Eu doar arat respect fata de o persoana care a invatat si a muncit mult ca sa poata transmite cunostintele sale generatiilor urmatoare."

"Pff. Ce plicticoasa esti."

Bun. Incepea sa ma enerveze de tot acum.

"Iar tu esti nesimtit." ii raspund acru.

"Pff, stiu. Dar macar nu sunt plicticos."

"Nu mai pufni."

"De ce? E cumva interzis pufnitul in campus? Pff."

"Nu, dar e super enervant."

"Daca pufnitul meu te enerveaza, ma bucur. Pff."

Nu intelegeam de ce se comporta asa cu mine. Ce ii facusem eu? Nu era o crima faptul ca il plictiseam. Si ce daca nu vorbesc mult? Chiar nu era treaba lui.

"Daca te plictisesc asa de tare, esti invitatul meu in a-ti gasi un alt ghid."

"Neah. N-am chef sa saliveze vreo fata pe mine." spuse el plictisit dar arogant.

"Cat de increzut!" am mormait, dar se pare ca el ma auzi.

"Pai cum sa nu fiu? Sunt sexy, destept si am bani."

Doamne, ceea ce urasc cel mai mult pe lumea asta sunt narcisistii. M-am hotarat sa-l ignor. Nu de alta, dar la cat de intinsi imi erau nervii in momentul acela, erau mari sanse sa-l injur timp de zece minute fara sa ma repet.

Dupa ce i-am aratat sala de sport, l-am condus spre urmatoarea lui ora. Am ajuns si eu la engleza fix inainte sa intre profesoara Richardson in clasa. Mie mi se parea o profesoara foarte simpatica. Nu inteleg de ce toata clasa mea o considera o babaciune sictirita.

Ora s-a scurs cu repeziciune, iar cand sa ma ridic sa merg la cantina, vreo trei pitip- fete m-au oprit.

"Hei, tocilara. O sa fiu directa. Stai departe de Coal." spuse una cu mult prea mult luciu pe buze. Clariss.

"Da. Am auzit ca azi i-ai fost ghid. Nu iti fa sperante, draguto." o aproba alta care evident avea silicoane. Una din "asistentele" lui Clariss.

"Pun pariu ca ai salivat la el pe tot parcursul drumului." cealalta "asistenta" ma impunse batjocoritor cu degetul in piept. Acoperita de prea mult fond de ten.

"Mhm. Cu siguranta am salivat la un idiot narcisist. Mai, sa stii ca ma luau apele. Acum dati-va din fata mea!" am zis cu un ton extrem de ironic schimbandu-mi-l intr-unul amenintator la sfarsit.

De data asta o voce mai groasa se auzi.

"Aww, stiam eu ca ma placi. Acum termina turul campusului asta afurisit, plictisitoareo."

Era hotul. Se uita batjocoritor la mine, desi pentru papitoaiele alea parea cel mai atragator zambet. Imediat si-au pus pe fata cele mai "fermecatoare" priviri, care mie imi pareau a fete constipate ce ziceau "Te rog fute-ma, Coal, ca sunt o obsedata."

||Prinț și Cerșetoare|| +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum