Capitolul 3 - Maid Cafe

77 6 2
                                    

Am incercat sa ma ridic, dar un brat ma impinse din nou in pat.

Coal.

Ce cauta el aici? A da. El ma prinsese. Si... trebuia sa ii multumesc sau ceva de genul? Am incercat sa spun un mersi, dar nimic nu iesi pe gura. Mi-am mestecat limba. Aveam gura complet uscata. M-am uitat in jur dupa vreun pahar cu apa. Brunetul parca imi citi gandurile si imi intinse o sticla. Am baut-o pe toata.

"M... Multumesc." am zis aplecandu-mi capul. Nu era prea placut sa ii multmesc unei persoane pe care nu o prea suportam.

"Pentru apa?" intreba el ridicandu-si o spranceana.

"Da. Si... Pentru ca m-ai prins."

El zambi ingamfat si isi indrepta atentia in alta directie. Au trecut cateva momente de tacere apasatoare pana cand asistenta veni la mine cu o pastila si un pahar de apa.

"Pentru durerea de cap." imi spuse zambindu-mi cald.

Am dat din cap si am inghitit pastila.

"Cat e ceasul?" am intrebat.

"Doispe jumate."

Mi-am marit ochii.

"Am fost inconstienta atata timp?"

"Da si ar mai trebui sa stai macar o ora ca sa iti revii." propuse asistenta.

Hm. Ce aveam ultima ora? Un curs de pian. O, nu. Trebuia sa dau o proba azi.

"Nu. Sunt in regula. Ma pot duce la urmatoarea ora."

"Bine. Intai vezi daca poti sta in picioare si vino dupa mine sa semnezi o foaie."

M-am ridicat. Podeaua se invartea putin dar am reusit sa ma mentin pe picioare. Am semnat foaia si am iesit din infirmerie cu Coal dupa mine. O intrebare ma rodea pe dinauntru.

"Ai stat cu mine pana m-am trezit?" mi-am muscat buza.

"Da." nu avea nicio emotie in glas.

"De ce?"

"Ca sa am o scuza sa lipsesc de la ore."

Si atunci de ce nu a plecat pur si simplu acasa? Asistenta nu parea genul de persoana care sa-l parasca. Nu i-am mai spus ce gandeam.

"E ciudat ca ne-am intalnit de trei ori pana acum si abia astazi ti-am vazut fata." zise el dupa cateva momente.

M-am oprit. Mi-am pus mana pe cap. Nu aveam gluga trasa. M-am inrosit acoperindu-ma din nou cu ea. Coal chicoti.

Am tacut si am numarat in minte datile cand ne-am intalnit. Azi, ieri si la alaltaieri la supermarket. Ia stai putin.

"Deci tu stiai ca mie mi-ai furat ciocolata!" am concluzionat nervoasa.

"Poftim? N-am furat nicio- Hei, tu esti tipa aia tafnoasa de la supermarket?" intreba amuzat.

Stai. Nu stia?

"Nu stiai? Dar ai spus ca ne-am intalnit de trei ori."

"Da. Azi, ieri dimineata si tot ieri la cantina."

M-am plesnit cu mana peste frunte. Ma dadusem singura de gol. Proasta. Proasta. Proasta.

"Apropo, faina culoare in par, Violetta. Zici ca o vomat un curcubeu pe tine." spuse nesuferitul razand.

Mi-am dat seama ca nici parul nu mi-l vazuse pana acum pentru ca il aveam prins in coada sub gluga. Nicio suvita nu se strecurase afara. M-am imbufnat.

"Esti doar gelos pe mine ca sunt originala." am comentat cu bratele incrucisate la piept.

"Cu siguranta. Acum hai la ore."

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

||Prinț și Cerșetoare|| +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum