Capitolul 1 - Hoțul de ciocolată

96 8 1
                                    

"Sa inteleg ca preferi sa stai aici cu nasul in cartea asta si sa citesti decat sa vii in club cu mine." spuse Ann, cea mai buna prietena a mea.

"Corect." am spus sec uitandu-ma la ceas. "N-ar trebui sa mergi? Din cate stiu eu, Trey trebuia sa te ia la 8."

"Pff. Trey e deja jos. Dar nu cred ca o sa ma ia la rost daca intarzii doua minute."

"Bine, bine, pa. Ai grija."

"Ca intotdeauna. Si am incredere ca nu o sa-mi distrugi apartamentul." zambi roscata si pleca rapid.

Un oftat imi scapa in timp ce ma ridicam din patul confortabil. M-am dus in bucatarie si mi-am umplut din nou cana cu ceai de busuioc.

M-am intors in camera oferita de Ann mie si m-am bagat in pat printre paturile pufoase, continuand cartea pe care o lasasem cu cateva minute in urma. Se numea "Ucigasul ABC" si o adoram. La fel ca si celelalte carti de Agatha Christie, de altfel.

Stateam la Ann deoarece asta era singurul mod de a ne petrece timpul impreuna. Ea fiind cu patru ani mai mare ca mine, terminase universitatea si nu ne puteam intalni la cursuri. Dar desi in timpul zilei Ann si cu mine ne distram impreuna, ea nu dormea aproape nicio noapte acasa, fiind mai mereu plecata in club cu iubitul ei, Trey, ca mai apoi sa doarma la el pana dimineata.

***

Un sunet strident ma trezi imediat. Nu era alarma mea. In timp ce ma grabeam sa ma ridic, am realizat ca adormisem rezemata de spatarul patului, cu cartea in mana, purtand ochelarii pentru citit.

Am alergat buimaca pana la bucatarie, iar prin fumul dens am vazut-o pe Ann deschizand geamul si incercand sa indeparteze mirosul de ars cu un prosop.

"Iar ai incercat sa gatesti?" o intreb eu amuzata. Alarma de incendiu inca tiuia, asa ca m-am indreptat spre ea ca sa o opresc.

"Gatit e cam mult spus. Am incercat sa incalzesc putin lapte pentru cereale." spuse Ann dupa ce tusi tare.

Fumul se risipi destul de repede din cauza ferestrei mari.

"De cate ori ti-am mai spus sa nu mai gatesti nimic niciodata? Pentru siguranta ta si a vecinilor tai in caz ca-ti explodeaza apartamentul."

Aragazul era plin de lapte ars, iar de pe ibricul in care il pusese sa se incalzeasca nu cred ca mai putea fi curatat de acea substanta neagra ce mirosea dezgustator, asa ca l-am aruncat direct la gunoi. Am luat unul nou, am turnat lapte in el si l-am pus la incalzit.

"Eu nu te ajut sa cureti." spun eu.

Am observat ca prietena mea se bosumfla, dar chiar nu voiam sa ma ating de chestia aia.

"Dar mai intai trebuie sa trecem pe la supermarket. Mi s-au terminat produsele de curatat."

"Stii, oamenii normali nu termina produsele alea nici intr-un an si au bucataria mai curata ca a ta. Tu le termi in doua saptamani!"

Am luat laptele de pe foc, l-am turnat in doua castroane, am scos cerealele din dulap si le-am pus pe masa.

Am mancat in liniste si ne-am pregatit sa mergem la supermarket.

***

Eram la raionul cu dulciuri. Ann era de negasit, iar eu cautam ciocolata mea preferata. Aha. Am gasit. La naiba. Ultima tableta era pe raftul de sus, iar cu cei o suta saizeci si cinci de centimetrii ai mei nu ajungeam pana la ea.

M-am chinuit vreo doua minute intinzandu-mi mana cat puteam de tare si ridicandu-ma pe varfuri, cand o mana mare lua tableta de ciocolata cu usurinta. Un miros barbatesc imi inunda simturile, iar cand m-am intors sa vad cine era in spatele meu, doi ochi de un albastru intens imi captasera atentia. Cateva suvite negre precum carbunele ii acopereau. Tipul din fata mea era foarte, foarte inalt si avea un par ciufulit intr-un mod adorabil. Probabil abea se trezise. Avea un inceput de barbita si purta o expresie neutra.

||Prinț și Cerșetoare|| +18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum