Umut Para Etseydi, Zengin Olurduk

233 16 7
                                    

Rüya'nın Anlatımı

Eymen duvar kenarına kaydı. Bende yanına oturdum. Garip bi çocuktu ama oda herkes gibi kötüydü. Herkes kötüdür. Eymenin yanına oturur oturmaz kafamı sıraya koyup uyudum.

Eymen'nin Anlatımı

Bu kız o sporda gördüğüm kıza sima olarak benzese de ruh olarak çok zıttı. O spordaki kız hep gülerken,rüya hiç gülmüyordu. O kızın gözünden mutluluk, neşe geçerken; rüya nin gözünden nefret, kin geçiyordu. Sahi bi insan neden bu kadar kin dolu olur ki?? Ben rüyanın ne yaşadığını merak ederken zil çaldı. Sabah kahvaltı yapmadığım için karnım çok açtı. Rüya yi uyandırmak istemiyorum ama duvarla rüyanın arasında kaldığım için uyandırmak zorunda kaldım. İki üç kere dürttüm. Kalkmadı :"rüya,rüya,rüya" diye seslenirken birden boğazıma yapıştı ve seni öldüreceğim dedi. Benim olduğumu görünce boğazımı bırakıp :"hepsi senin yüzünden" dedi ve gitti. Birden bire noldu ki??

Rüya'nın Anlatımı

Karşımda annem vardı. O güzel gülümsemesi, ferahlatıcı kokusu ve o en güzel sesiyle :"gel" dedi. Koşarak annemin yanına gittim ama ben anneme sarılamadan o güzel kokusunu içime çekmeden bir adam aldı götürdü. Koşarak adamın boğazına yapışıp :"seni öldürcem" dedim. Gözlerimi açtığım an eymenle karşılaştım. Ne yani rüya miydi??? Hem de Eymen rüyam da bile anneme sarılamadan beni uyandırdı. Hepsi onun yüzündendi. Hemen lavaboya gittim. Annemin o kokusu, gülüşü, sesini özlemişken ve ilk defa sarılcakken Eymen yüzünden yine sarılamadım. Hepsi onun yüzünden. Sinirle camı kırıp ağlamaya başladım. Bir derstir burdayım ve ağlamak beni çok rahatlatıyor.

Eymen'in Anlatımı

Rüya bir derstir ortalıkta yok ve onu çok merak ediyorum. Bana hepsi senin yüzünden dedi. Bunu hatırladıkça kendime kızıyorum. Onu üzdüğümü düşündükçe gözlerim doldu. Eda (en yakın arkadaşım) gelip bana sarıldı ve :"lavaboya git kendini toparla" dedi. Haklıydı lavaboya giderken cam kırılma ve hıçkırık sesi geldi. Sesi takip ettim. Kızlar lavabosundan geliyordu. Hemen lavabonun kapısını açtım. Açmamla eli kanayan ve hıçkıra hıçkıra ağlayan rüya yi görmem bir oldu. Hemen rüyanın yanına gidip:"elin çok acıyor mu ??"dedim. Oda :"annemin de canı açıyordu ama senin yüzünden ona sarılıp yanındayım diyemedim kokusunu içime çekemedim" dedi.

Rüya'nın Anlatımı

Evet biraz fazla ağır konuşmuş olabilirim ama annemi çok özledim. Ona sarılmak, öpmek, masal anlatmasını istiyorum. Annem bana bir masal bile anlatmadı. Doğru düzgün sarılıp, öpmedi. Büyüdüğümü görmedi. Ben anne kokusu nedir hiç bilemedim. İlk defa tadacaktim evet rüya olabilir ama yine de koklucaktim sarılcaktım. İçimde ki küçük umutta bugün bitti. Zaten umutlar para etseydi, zengin olurduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlığımdaki Işık  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin