"Harolde!" Běhám po celém baru a hledám toho vola. Mně samotnému vypověděly smysly dávno všechny služby a ještě ho hledat.
Šel si za nějakým klukem pro trávu, no odešel před deseti minutami, i když to je záležitost minuty. Matt byl jediný docela při smyslech. Už když jsme vešli do baru, oznámil, že moc pít nebude.
A to vlastně otevřelo spoustu možností mně a Haroldovi. Klopili jsme do sebe pití tak dlouho, až jsme se začali společně smát, což by se opravdu bez alkoholu nestalo nikdy.
"Kde může bejt?" křičím na Matta, který se semnou prodírá davem lidí a pomáhá mi najít Harolda.
Hudba hraje tak nahlas, všichni tancují a baví se. Ve vzduchu je cítit až moc dobře vůně trávy a cigaret. Chci se bavit! Ale taky musím najít toho vola... Možná, že se časem najde sám. Přece jenom, tohle jsou moje narozky, já si chci užít.
"Mohl by být na záchodech," huláká na mě Matt a hlavou ukazuje směr záchody. Pohledem jsem tam sjel a měl jsem výhled na nějaký smažky, tam by snad nešel.
"Kašli na něj, chci se bavit!"
Vyšel jsem k baru, periferním viděním jsem jen zahlédl, jak Matt protočil oči, ale bylo vidět, že kdyby mohl pít, rozhodně by se přidal. Proč vůbec nepije?U baru mi nalili, pak zase a zase.
"Proč nepiješ?" Hodil jsem po něm tázací pohled a nadzvedl obočí.
"Posledně to nedopadlo moc dobře, radši už alkohol vynechávám..."
Bože! Ten kluk se neumí bavit nebo co?
"Hej," mávl jsem na barmana, "hoďte mi to sem ještě jednou."
Před nosem mi přistála sklenička s čirou tekutinou, poslal jsem ji před Matta, který po dlouhým zaváhání zvedl ruku a vyklopil do sebe celou skleničku.
"Jdem se baaaviiit." Zvedl jsem se a táhl Matta za sebou směr parket. Rozhlížel jsem se okolo sebe a hledal pro Matta známost na příštích pár hodin.
"Co tamten kluk?" kývl jsem hlavou na jednoho černovláska.
"Mám přítele, zapomeň."
Protočil jsem oči a jen si zamumlal: "Tak tancujem spolu."Vytáhl jsem ho na parket a dělal nějaké kreace, které měly znázorňovat tanec. Upřímně, k tanci to mělo daleko. Ale to mi bylo jedno, v tu chvíli jsem se smál od ucha k uchu a bavil se.
Nečekaně se na mě ale ze zadu nalepil nějaký slizoun, ruce obtočil kolem mého těla a přitiskl se na mě.
Hodil jsem po Mattovi pohled - Pomoc!"Hej, nech ho ty debile!"
"Co mi brání?" ozvalo se za mnou, na krku jsem cítil jeho teplý dech. Snažil jsem se mu vyškubnout a nakonec se mi to povedlo. Matt mě chytl a odstrčil za něj."Jdi do prdele! Už na něj ani nešáhneš!"
"Co ti tak vadí, člověče?" Neznámý nadzvedl obočí a upíral na mě pohled, přičemž si skousl spodní ret.
Viděl jsem jak Matt zpanikařil."Je to můj přítel," řekl Matt nakonec.
"Ten je jasnej heteráč." Cizinec se začal smát, dělal z nás debily a vlastně my z něj taky. Akorát on nám to nežral.
Než jsem pobral to co řekl, Mattova ruka si mě přitáhla za triko a přilepil svoje rty na ty moje.
Bylo mi jasné proč to dělá, tak jsem spolupracoval. Pohyboval jsem rty proti jeho rtům a užíval si tuhle chvíli.Počkat! Vždyť já kurva nejsem buzerant!
Zase mu hlavou běží jedná myšlenka za druhou.
Líbá perfektně, sedíme do sebe jako puzzle. Je to perfektní! Aww..
Tak zmatený jsem nebyl nikdy. Co tohle znamená?
Otevřel jsem oči a viděl jak ten debil odchází. Ale kontakt s Mattem jsem neukončil, naopak.
Ruce jsem mu přemístil za krk a přitáhl si ho blíž k tělu. Cítil jsem teplo jeho těla na tom svým. Začínalo to být opravdu intenzivní, vzrušující.Matt přemístil svoje ruce přes záda až na můj zadek, který mi zmáčkl. Nedokážu popsat pocit, jaký ve mně vyvolal, ale co můžu říct... Kurva se mi to líbilo a já chtěl kurva víc.
Matt mi vklouzl jednou rukou pod kalhoty, kde mačkal můj zadek, na který bych si dřív nenechal nikdy sáhnout!
Časy se měnííí, proletělo mi hlavou."Kurva," odtáhl se ode mě Matt. "Tohle se stát nemělo." Prsty si projel vlasy a chrlil jednu nadávku za druhou.
Pohled mu spadl na můj rozkrok, který přímo prosil o uvolnění.
"Kurva, kurva." Matt šel k baru a je se rozeběhl za ním."Matte!" Chytl jsem ho za rameno a otočil k sobě. Vypadal docela zdrceně... To jsem nechtěl...
"Ani nevíš, jak rad bych tě teď vzal a pořádně tě ošukal," procedil mezi zuby, ok, někdo je nadržený. Kvůli mě! Wou, teď si přijdu jak puberťačka.
Matt vyšel ven a já za ním zase běžel jako ocásek.
Jen jsem na něj zavolal a během sekundy mě přišpendlil ke zdi a začal mě líbat, jinak než před chvílí na tom parketě. Tamto začínalo z nouze a pak jsem to ani přes myšlenky nevnímal, ale teď to bylo jiné."Děláte si prdel?" ozvalo se vedle nás a já poznal hlas toho, koho jsem chtěl právě vidět nejméně ze všech.
A nezněl moc kamaradsky...
ČTEŠ
From hate to love. [Cz Larry]
FanfictionŠestnáctiletý Louis se chystá na dovolenou se svou matkou, to ale netuší, s kým prázdniny stráví. Když uvidí, že práh chaty překročí Harold, jako by se jeho život zastavil. Jeho věčný rival s ním bude sdílet pokoj a co horší, bude s ním trávit měsíc...