~Melania~
Dzisiaj z samego rana mama wbiegła mi do pokoju i zaczeła coś krzyczeć żebym się pakowała bo jade do babci do Walii. Wydało mi się dziwne to, że ja jade a ona z tatą zostaje. Wytłumaczyła mi jednak, że jadą z tatą na szkolenie więc musze wyjechać na jakiś czas. Mniej więcej miesiąc.
Hmm.... Może napisze do Leo. Chce wiedzieć o nim coś więcej.
***
Ja: A więc.
Leondre😆: a więc co?
Ja: skąd jesteś?
Leondre😆: a co się tak nagle mną interesujesz?
Ja: to ni jest odpowiedź na moje pytanie.
Leondre😆: z Walii. Port tabolt.
Ja: jade tam dzisiaj. Moja babcia tam mieszka. Wyślij mi swoje zdjęcie.
Leondre😆: Leondre😆 wysłał(a) zdjęcie.
Ja: Może być
Leondre😆: co ty taka surowa :'(
Ja: 2/10
Leondre😆: teraz ty
Ja: nah.
Leondre😆: no weź...
Ja: mam nadzieje, że cie nie spotkam.
Leondre😆: wręcz przeciwnie ;*
Ja: ehh...
~Leondre~
Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się, że poznałem dziewczyne idealną... Muszę ją spotkać! Chce ją poznać! Znam ją zaledwie jeden dzień a czuje jak bym znał ją wieki! Bardzo chcę ją spotkać... Tylko nie wiem jak wygląda...
Ja: Hej Mela
Mela👑😍: Cześć.
Ja: wyślij mi swoje zdjęcie
Mela👑😍: po co ci
Ja: musze pokazać Charliemu co chce na urodziny. :)
Mela👑😍: Słaby tekst na podryw ale doceniam. Kim jest Charlie?
Ja: dziękuje. Wyślij zdjęcie a dowiesz się kim jest Charlie! ;D
Mela👑😍: Mela👑😍 wysłał(a) zdjęcie.
Ja: serio jesteś piękna! <3 Charlie to mój bliski przyjaciel. Prawie brat!
Mela👑😍: super.
Ja: Chce cie poznać Mela!
Mela👑😍: niedoczekanie.
Ja: jeszcze zobaczymy ;*
~Melania~
Jak to możliwe, że nigdy go nie widziałam a czuje, że znam go od lat. Nawet nie wiem kim jest naprawde. Boje sie spotkania z nim. Mam nadzieje, że sie nie spotkamy...było by dziwnie.
CZYTASZ
Przypadkowa Wiadomość.
FanfictionDziewczyna o imieniu Melania przez przypadek wysyła SMS-a do nie planowanej osoby przez pomylenie jednej z cyfr numeru. Dziewczyna zaczyna pisać z nieznajomym. Jak zakończy się ta znajomość?