Și vine un moment în care bietul scriitor ,sătul de tot ceea ce înseamnă umanitate -RENUNȚĂ! Renunță din a mai fi un om al cuvintelor,preferând să treacă direct asupra înfăptuirii de acțiuni. Aș putea spune că el deja desfășoară un proces de activitate scriind ,dar acesta se încadrează într-o altă categorie.
Uneori îmi este milă de scriitori, le plâng soarta, mă încearcă clasicul sentiment de regret,aș fi vrut să le fi fost alături. Am citit fiecare cuvânt scris ,pagină cu pagină, și am ajuns la multe concluzii ,iar una dintre ele mi s-a părut a fi cea mai interesantă - " Scriitorul este condamnat al speranței ".Este una dintre marile ironii ale vieții ,cum este și cea de a desena un copac pe hârtie ,practic desenăm un copac pe un copac.
Scriitori -Scriitor- cu secole în lume un condamnat de societate- un schingiut nelăsat de societate să își exprime opinia, înlănțuit pentru faptul că a încercat să fie doar ceea ce i-a fost destinat să fie ,iar astăzi a fi scriitor a devenit un statut ,un alt factor diferențial,care deosebește "a-ul " de "ä ".
Este interesant modul de evoluție al umanității,dacă înainte lucrurile erau date pe față ,acum ele sunt ascunse,prezentându-ne o frumoasă poveste pe care tindem să o credem reală doar pentru simplu motiv că ne este prezentată de mass-media,pentru că acesta cândva era oprită ,acum are dreptul la o liberă opinie ,liberă opinie, care acum este mai mult plătită ca să fie liberă, un alt motiv al naivității noastre sunt marile cuvinte înșirate de mult prea importanții oameni politici în mâinile cărora,orbi ,ne-am încredințat viețile noastre cât și a următoarelor generații. Stiți ,cunoaștem poate mult prea bine sentimentele de trădare,de suferință,dezămăgire,iar de cele mai multe ori acestea s-au datorat persoanelor celor mai apropriate ție. Tu ,care nu te încrezi nici măcar în tine și propriile tale decizii,cum ai putut să îți încredințezi viața unor necunoscuți? Încredere oarbă? Căutarea sentimentului de siguranță și de atașament care ți-au fost smulse cu brutalitate? Nu ,nu le vei găsi, poate că vei avea impresia că va fi așa ,dar va fi doar o altă stare temporară, care îți va fi luată din nou,de data asta și mai brutal,crește în intensitate cu fiecare treaptă.
Dacă înainte scriitori mureau ca să fie scriitori,astăzi își omoară toate celalte simțuri pentru a deveni unul ,ucidem ca să existăm.
În această mică frază am cuprins întreaga activitate și existență umană ,căci omul prin naștere s-a născut criminal..
YOU ARE READING
Sans...
AlteleSans toi ... La vie c'est un spectacle! Un jeux ...... Dans cet jeux tu n'existe pas...... Dans cet spectacle je suis seule... Dans ton ame ,dans ton reve ,tu sais que tu est dans le meme situation que moi. Ma vie sans toi.