2.Gün

91 10 0
                                    

Robert'ın başında iki adam bekliyordu. Saat gece yarısı olmak üzereydi. Robert adamların farketmiyeceği şekilde ellerini iplerden kurtarmaya çalışıyordu. Saatlerce uğraşmanın ardında düğümü gevşetmeyi başarmıştı. Birazdaha bekledi. Başında bekleyen adamlar iyice bitkin düşmüştü. Sessizce ayağındaki ipleride çözdü. Ayağa kalktı ve hızlıca başında bekleyen adamları etkisiz hale getirdi.
Çıkışa doğru yöneldi kapının arkasında başka adamların olabileceğini düşündü en ufak bir hata yapmamalıydı. Küçük bir demir parçasıyla kilidi açmayı başarmıştı. Yavaşca kapıyı açtı ve etrafı kontol etti. Hiç kimsenin olmadığı gibi uzun ve karanlık bir koridordu. Tekrar içeri girdi ve adamların üstünü aradı. Üzerlerinde silah ve bir miktar para vardı. Silahı aldı ve koridordan ilermeye başladı. Herşey gene çok kolaydı Edward'ın bukadar önemsediği, kendisinin başına iki adam koyması... Üzerine basa basa hataya düşemezdi. Olduğu yere çöktü bir plan hazırladı. Koridor iki taraftan uzanıyordu. İki tarafında kontrol etmeliydi. Önce şans eseri ilk seçtiği taraftan ilerlemeye başladı. Koridor ilerden sağa sapıyordu. Durdu yavaşca koridorun devamına baktı. Yaklaşık on beş metre ilerde bir kapı vardı ve başında bekleyen bir adam. Şimdi sıra diğer tarafı kontrol etmeye gelmişti. Hızlıca ilerledi ve koridorun sonuna geldi. Koridorun bittiği yerden yukarı bir merdiven çıkıyor ve merdivenin sonundaki çıkış kapısı gayet güvenli bir şekilde görünüyordu. Elini ıslattı ve hava akımının merdivenin yukarı doğru ilerlediğininden emin oldu ve çıkışın orası olduğu kesindi artık. Ama Robert bu sefer zor olanı seçicekti geri dönmeye karar verdi...

BİLİNMEYENE DOĞRUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin