Kapıyı açtı önüne uzun ve karanlık bir koridor daha çıktı Robert'ın. Koridorun sağ tarafından her beş metrede bir demir parmaklı kapılar uzanıyordu. İçerisi oldukça soğuk ve ürperticiydi. Sessizce ilerlemeye başladı. Hava aydınlanmadan çıkması gerekiyordu ve zaman kısıtlıydı. Zaman geçtikçe düşünceleri artıyordu ve dikkati epeyce dağılmıştı derken kapılardan birinin ardından inleme sesi geldi. Olduğu yere çöktü hemen silahıyla etrafını kontrol etti ve bir inneme sesi daha. İçeride yankı yapan ses yüzünden sesin yerini bir türlü kestiremiyordu fakat ilerledikçe ses artıyordu ve kapıların birinde demir parmaklıkların ardından ışık geldiğini fark etti. Birazdaha bekledi emin olmak için ve gene aynı ses ışığın yönünden geliyordu. Kapının parmaklı bölünden içeri baktı Robert .Bir adam elleri kolları bağlanmış ve işgence edilmiş şekilde sandalyede oturuyordu. Robert'ın zamanı yoktu ve hiçbirşey olmamış gibi devam etmesi gerekliydi fakat kısa sürede içeri girip adamı kurtara bilirdi. Belkide burdan çıkış biletide olabilirdi. Her fırsatı değerlendirmek gibi huyuda vardı. Kapının kilidiyle oynadı biraz uğraştıktan sonra açtı ve içeri girdi. Adam Robertı fark etti ama sadece sesini duymuştu çünkü arkası dönüktü. Robert bunu değerlendirmek istedi adamın kim olduğunu neden burda olduğunu bu gibi şeyleri öğrenmek için kurnazca plan yaptı ve silahı adamın kafasına dayadı.
RobertBu senin son şansın! Hemen konuşsan iyi edersin.
Adam
Paranın yerini bilmiyorum bankayı soyduktan sonra ihanete uğradım. Çanta elimdeydi ama sonrasını hatırlamıyorum yemin ederim.
Robert
Edward'la ne bağlantın var ?
Adam
Tanımıyorum sıradan çetelerle çalışıyordum ihanete uğrayana kadar.
Robert adamın söylediklerine inanmıştı ve yüzüne döndü.
Robert
Merhaba bay aaaa..
Adam
İsmim Jacop
Robert
Merhaba bay Jacop ben Edward'ın adamlarından değilim senin gibi tutsaktım ve çıkış yolunu ararken sesini duydum.
Jacop
İplerimi çöz dostum buraya getirilirken yarım akıllılar baygın olduğumu sanıp gözlerimi bağlamadılar.
Robert hızlıca ipini çözdü fakat Jacop'a güvenemezdi.
Jacop
Hadi çıkalım hemen bu lanet yerden.
Robert
Önden git peşinede olucam derken koridordan ayak sesleri geldi. Jacop Robert'ı odanın karanlık köşesine doğru itikledi kapıyı kapattı ve sandalyeye oturdu. Gelen kişi Edward'ın adamlarından biriydi. Kapıyı açtı ve içeri girdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİLİNMEYENE DOĞRU
AksiyonHayatını ölüme adamış ve geçmişini günahlarla doldurmuş bir seri katilin bilinmeyenin yolunda kendini bulma mücadelesi... Günahları ile hakikâti görme, işlediği her cinayetin ardından geçmişine dönen ,duygularını yitirmiş para için amaçsızca öldüre...