Ygs den sonra hayata bi süre mola verdim. Kötü geçen bir matematik ve sosyalle başbaşaydım...
Sonucu nedense merak etmiyordum. Geçen yıl da girmiştim ama 378 yeterli bi puan değildi.
Ben de bu yıl daha fazla çalışıp tekrar girdim sınava.
Ve dün sabah da sonuçlara baktım. Aslında puanım geçen yıla göre daha iyiydi. 405 almıştım ve annem içerde baklavaya şerbet döküyo. Hayır tabiki de tüm akrabaları arayıp kendi çapında parti yapmadı(!)
Ben de sevindim tabiki ama bu şehirden gitme vakti geldi...
Üniversite için İstanbul'a gideceğim.Erzurumdan ayrılmak gerçekten çok zor geliyor insana. Bu zamana kadar hep deniz olmamasından şikayetçi olmuştum.
Ama şuan ne yağacağımı gerçekten bilmiyorum. Umarım her şey güzel olur.
Gerçekten çokkk mutluyum.
Düşünün 2 haftadır Instagrama girmedim durum o kadar vahimdi .
Ama bugün 4 fotopraf paylaşıp 50 kişiyi unfollow yapıp 28 takipçi kazandım.
Takipçilerim en son 2357 idi bugün ise 2348 du. Ben de aradan aktif olmayanları ve takibi bırakanları temizledim dm mesajlara baktım , amcaları engelledim * yazar reelde gelen mesajlara sitem eder dksjsjd*
Sonra Merve'yi arayıp biraz sohbet ettim. Merve yeni arkadaşım. Apartmanımıza yeni taşındılar benle yaşıt. Üniversitede okuyor .
Bayağı bayağı güzel bir kız boyu yaklaşık 1.74 kilosu ise 52 yeşil gözlü hafif sarı saçlı elmacık kemikleri çıkık pürüssüz tenli rüya gibi bir kız.
Ben ise 1.68 boyunda çakma kırmızı saçlı 49 kilo ela gözlü sıradan biriyim ...
18 yıldır bekar ben artık taliplerimi bekliyorum nefes alsım yeter
Şakası bir yana eğer sınavı bu yıl da kazanamasam gerçekten zuhal topal yolları görünürdü bana.
Ama şuan çok mutluyum ve hiçbir şeyin mutluluğumu bozmasına izin vermem.
Bi an aklıma eskiden yani lisedeyken nasıl eğlendiğim geldi ve hemen youtube dan Enes Kaya nın Abnormal Summit bölümlerini açtım. 49383747 kez hatmettiğim bu bölümleri tekrar izledim.
Sonra Rihanna-Work dinledim defalarca.
Sonrasında annemin büyük ustalık marifetini açlıkla mideye indirdim gerçekten açtım çünkü 3 saattir bir şey yemedim bu çok uzun bir süre.
Karnımı da yarım saatte doyurdum tv den haber izledim.
Saat 7.30 a geliyordu ama ben artık günlerimi boş geçirmemek için planlar kurmaya başlamalıydım.
Yarın annemle alış-verişe çıkmalıyım diye düşündüm.
Evet evet zaten annem bu aralar ne desem yapar birazcık kullanmaktan zarar gelmez :)
Duşa girdim ve tüm vücudumu büyük bi hijyen savaşına soktum bunların içinde bıyık alma,kaş alma, ağda yapma,saç boyama, tırnak etlerini kesme, saç kırıklarından bir tutam alma, gibi şeyler vardı.
En sonunda çıktığımda saat ona geliyordu şimdi sıra saçımı 15 dk sonra yıkamaya geldi. Lanet olası beynim vardı çünkü banyoyu temizlemiştim bile oysaki 15 dk sonra ortalık yine kan gölüne kskssj dönecekti.
Zamanı gelince oflaya puflaya banyoya gittim ve kırmızı boyayı hiç bir yere sıçratmadan yıkamaya özen gösterdim. Sonrasında banyoyu tekrar yıkayarak banyodaki işimi sonlandırdım.
Bugün de böyle bitmişti işte kendimi kandırmaya gerek yoktu ....
Boştum ....
Boştuk ....
Hayat boştu ....
Biliyorum dışardan çok nankör görünebilirim. Her şeyim var mutluluğum yok en önemli şey ...
Artık yeni bir şeyler lazım.
Umarım yeni bir hayat yeni renkler yeni kişiler bana mutluluk getirir.