19.BÖLÜM 3/4

22 2 0
                                    

Müzik: YALIN-KASMA

Ulaş'tan

Saat 10.30 olduğunda Demir'in çıkış işlemlerini yapıyorduk. Dolunay gitmişti yanında ki arkadaşıyla birlikte harbi yanında ki kız kimdi şimdi soramamıştımda Demir çağırınca düşüncelerimden ayrılıp Demir'in yanına gittim. Cansu Demirle ilgilenmeye çalışırken ama sadece çalışırken!
Demir'in lafıyla durdu:

-Dolunay nerde?

-Bilmiyorum diye cevap verdim. Tam Cansu birşey diyecekken kapıyla beraber yere yapışan Dolunay onun sözünü kesti.

KAPIYLA BERABER YERE YAPIŞAN DOLUNAY MI !!!

Dolunay küfür ederek yere yapıştı kapı da onla beraber yere yapıştı sanmistim ama sadece dolunay yapışmıştı.
" Ece" diye bağırınca adini bilmediğim kız ona yardımcı oldu.
Dolunay yerden kız yardımıyla kalktı ve Demir'in yanına yürüdü sessizlik oluşmuştu bir anda bunu bozan ece denilen kiz olmustu...

Helin'den

Derinle oturmuş 2016 yılına girecek olduğumuzdan ne giyeceğimize karar vermeye çalışırken aklıma Dolunay geldi ve telefonumu alıp onu aradım 4.çalışta açıldığında "Efendim?" Diye bir ses duydum telefondan
"Sen kimsin be?" deyince telefon yuzume kapandı.
Tövbe estağfurullah tövbe
Hemen bel altına çekme sen de be Helin!

Ama yani şimdi... Ya arkadaşıysa...arkadaşı olsa yorgun sesle konuşmaz... Ama alışveriş yapmış olabilirler... Alışveriş yapsalar dolunay bizide cagirirdi herhalde...hem... Çagrirdi bizi ya ...
Ben böyle konuyu bel altina çekerken Derinle birlikte aklim durdu.
Salak çığlık atip benimde kulagimi sikti amık...

Dolunay'dan
Ece beni kaldırdığında Demir'in yanına gittim mavi gözleri benim düşüşümü sanki bir daha izliyormusçasına açılmıştı. Telefonum çalmaya başlayinaca durdum telefon ecedeydi ece
"Efendim' deyip karsi da kim konusuyorsa onu dinliyordu. Telefonu kapatinca "kim aradi?" dedim. O ise "Helinişkom ne lan?" diye cevap verdi.
Helin aramiş demek ki telefonu ondan alip bir daha helinin aramasini bekledim...
      ______________________O _____________________

Siyah deri ceketimi giyip saçlarımı topladım. Dışarı çıkmış arabalara biniyorduk biri bilegimi tutunca ona baktim... Eceydi.
"Dolunay benim gitmem lazim" dedi. Onu onaylayıp arabaya bindim benim arabam öndeydi ve herkes beni bekliyordu. Ecenin gittiği tarafa baktım ormanlik bir yola sapmişti.
Gaza basip hastaneden uzaklasmaya basladim.
Aynadan arkaya baktiğimda demirlerin arabalarinin degilde beş tane siyah Lamborghininin beni takip ettiğini gördüm arabalar tanidik geliyordu fakat cikaramiyordum gercekten beni takip ediyorlar mi diye merak ettigimde baska bir sapaga girdim ve sonuc beni takip ediyorlardi hiz limitini biraz arttirip sapaktan çıktim.

Trafik ışığı yeşil gosteriyordu ama birazdan kirmizi olurdu.
Arabalarin arasindan gecip onlarin arasinda ki araba farki 3 tane oldu.ben trafik ışığı kirmizi yanmadan gecebildim ama onlar mecburen durmak zorundan kaldilar.

İŞTE DOLUNAY!

radyoda çalan şarkıya kulak kesildim yalin kasma baslamisti bir yandan araba surup bir yandan sarki soyluyordum.

Ama dokunmak sarilmak diye birsey var...
Kasma kasma kasma kasmadan da olur işte...

Evin sokağına geldigimde otoparka girip arabayi park edip ciktim.

Kendimi eve atmak icin bin bir turlu yollar deniyordum.
Biranda kasma sarkisi duyunca sarkiyi calana baktim
Benim arabamdan geliyordu hadi canim siktir lan ordan

BENIM...ARABAm...?
SARKI HALA ÇIK MI LANNN AMIK!

Arabaya kosup sarkiyi kapattim gelen gecen bana siritiyordu. Iyi de nasil acilmisti lan o gorevli gulmemek icin kendini zor tutuyordu. Abartmayin lan alt tarafi 35 volumluk bir sarkiydi

+kendin diyosun mal 35 volumluk BIR sarkiydi diye.

Ic ses misin neysen artik siye yeter lan her bir boka bastigimda sen ota mi basiyon amina koyim
Sinirle asansorun tusuna bastim.
Asansor gelince kapiyi actim bir de ne gorem asansorun aynasiyla opusen bir cocuk!

Çocuk harbi yakisikli ama yani simdide AYNAYLA OPUSMEK NEDIR ABI????

Kapiyi kapatip merdivenlere yardirdim yahu ben niye asansoru kapadim kendime lanet okuyup yardirdim...
Kata gelince yerde surunuyordum cocuga gozukmeyeyim diye
Merdivenleri ucerli beserli yardirarak cikmistim aferin bana kapiyi calip iceri girdim..

Derin kendini koltuga atmis Helin ise telefonda mesajlasa mesajlasa koltuga gidiyordu. Hic ses etmeden kapiyi kapatip odama girdim yatagimda bir gul gormemle gulu elime aldim. Camdan tikirtilar gelince cami actim...

DEMİR!!!

Karalı Amor #Wattys 2015 {Bekletiliyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin