"Nikomu neprezradím, že som lovkyňa anjelov."
Takto začínalo každý deň moje vyučovanie v škole už celé 3 roky. Už len zvládnuť tento posledný rok a nebudem musieť opakovať dokola túto istú vetu.
Ale pekne po poriadku...
Volám sa Diana a narodila som sa pred sedemnástimi rokmi do nenormálnej rodiny. Teda rodina bola normálna, ibaže neobyčajná. Narodila som sa totiž ako ďalšia generácia lovcov anjelov. Už odmalička mi rodičia rozprávali rôzne príbehy o anjeloch, mnohé boli založené na ich vlastných zážitkoch, ako som sa neskôr dozvedela. Keď som mala 5, v škôlke ma označili za "vysoko inteligentnú", a tak som šla do školy o rok skôr. Na základnú som chodila normálne ako všetky deti. Ale potom sa môj život veľmi zmenil... Dozvedela som sa o svojom pôvode a naši ma prihlásili na súkromnú školu pre lovcov anjelov, aby som tak mohla pokračovať v rodinnej tradícii. Nemala som na výber, môj osud bol už dávno napísaný...Prvý deň školy...
Niektorí sa naň tešia, niektorí nie. Ja mám zmiešané pocity. Na jednu stranu sa teším, že odtiaľto už odídem a pôjdem na vysokú, no na druhú stranu sa desím záverečných skúšok. Čo ak ich nezvládnem?! No ešte v podstate ani neviem, čo ma čaká. Viem len, že budú mať teoretickú aj praktickú časť. Ostatné zostáva tajomstvom, ktoré sa dozvieme až neskôr. Tak je to každý rok.
"Diana!" Z mojich myšlienok ma vytrhla moja najlepšia kamarátka Rebeka, ktorá ku mne s úsmevom bežala. O pár sekúnd ma už objímala v náručí. Neboli sme spolu skoro celé leto, pretože som s rodičmi odišla na vidiek a ona cestovala za starou mamou niekam do zahraničia.
"Tak čo, pripravená na posledný ročník?" Neisto som sa usmiala, no potom som prikývla. Nejak to už spolu zvládneme.
"Ja sa už neviem dočkať," povedala po chvíľke trápneho ticha. "Počula som, že máme mať v triede nejakého nového spolužiaka a šepká sa, že je to veľký fešák!" Šibalsky sa usmiala a podľa iskričiek v jej očiach som vedela, že už má vymyslený plán, ako sa s týmto chlapcom bližšie spozná...
ESTÁS LEYENDO
Srdce anjela❤️
RomanceDiana je neobyčajné dievča, ktoré navštevuje neobyčajnú školu a vedie neobyčajný život. Ale tajne. Mimo domu a školy sa správa ako obyčajné dievča, aby neprezradila tajomstvo, ktoré skrývajú generácie už celé storočia. Okrem neobyčajných školských...