Part 1

358 27 16
                                    

-Pliz Vic,ajde molim te.Pa nisi ih ni upoznala!- moljakao me je moj dosadni brat da sa njim krenem na turneju.

-Nisam djete!Ne zelim da idem.- pao je na koljena i napravio slatku facu koja naravno kod mene ne pali.

-Ashton,razguli odavde- namrstio se i ustao sa poda.Ne pada mi na pamet ici sa njima na turneju.Vise od dva mjeseca provesti sa njima.Ni u snu!

-Mama!- koje djete.

-Victoria,spakuj stvari,rekla sam ti to vec,ne zelim da se ti i Ashton svadate.Zasto nebi otisla sa njim na turneju,nisi ih ni upoznala.Sjajni su decki,dopast ceti se,ajde kceri- mama me je poljubila u obraz i otvorila moj ormar.Ustala sam i krenula trpati stvari u kofer.Zasto moram ici?Zelim ostati ovdje i ici sa Rachel na odmor.Izgleda da je to ne moguce.

-Volim te sis- Ashton me je poljubio u obraz i izisao iz moje sobe.Jos ne vjerujem koja mi je budala brat.Uvjek se pitam zasto me je Bog bas u ovu porodicu ostavio,bilo bi lijepo da sam se rodila kod kineza ili japanaca.Oni su tako cool brzo bih se navikla na njih.Ostavljala sam i zadnji komad odjece u kofer i zamisljala kako cu vec sutra biti u avionu koji vodi za Evropu.Zivot mi je lijepo krenuo.

-I Vic ide sa nama- cula sam kako Ashton nekome govori kako i ja idem sa njima.Sigurno prica sa onim svojim pederima.

-Vic,jesi spremna?Sutra moramo rano krenuti-

-A da ne pricas i pomognes mi da ovaj kofer zatvorim?- nasmijao se i drzao kofer dok sam ga ja zatvarala.

-Sto sve ovdje ima?- pitao me je a ja sam malo promislila.

-Samo ono najpotrebnije-

-Da,najpotrebnije,pola tvoga ormara- nakezila sam mu se i zatvorila kofer.

-Ima jos jedan- uzdahnuo je i opet drzao kofer dok sam ga ja zatvarala.Koliko ja znam da ce mi ovo biti potpuno dovoljno,jedan kofer sa odjecom i jedan sa obucom i kozmetikom.Dovoljno.

-Hvala- ostavila sam kofere sa strane i onda sam se sjetila da mi se pidzama pere.Pogledala sam u sebe,trenerka i bijela majica.Savrseno za spavanje,iako uvjek spavam u pidzami.Moja pidzama je sada u kofer Bog zna na kojem mjestu i nepada mi na pamet da pretrpavam sve te stvari samo radi jedne pidzame.Skocila sam na mekani krevet i zatvorila oci.

-Victoria jesi zaspala?- cula sam mamu kako me je pitala a ja sam samo nesto promrmljala iako znam da me nije cula.



Nisam bas neki profesionalac za pisanje.Valjda vam se svida prvi dio.Nova sam pa bi mi dobro doslo koji komentar (:

Hot sister of my friendWhere stories live. Discover now