Part 1

142 13 0
                                    

Istenem annyira sajnálom!  Kérlek ne add fel! Ígérem mindent megteszek érted és segíteni fogok csak ébredj fel! Ha nem is értem legalább a barátaidért. Ha ezt hallod próbáld megszorítani a kezem. Hidd el menni fog...- hallok meg egy ismeretlen hangot magam mellől. De vajon mit keres itt? Nem biztosan csak álmodok, de akkor miért érzem mégis olyan valóságosnak. Hogy megbizonyosodjak a dolgok állásáról engedelmeskedek a hangnak és lassan kinyitom a szemem, de ezt abban a pillanatban meg is bánom mert az Ismeretlen rögtön elkezd ordítozni.

- Jesszus végre felébredtél! El sem hiszed mióta várom akarom mondani várjuk ezt a percet. Jaj még be sem mutatkoztam Cameron vagyok... Cameron Dallas.

-Ez mind szép és jó  örülök, hogy megismerhetlek de azt is megmondanád hol vagyunk?

- Óhh persze kórházban baleseted volt. Három napja hoztak be de csak most ébredtél fel.

- És tudhatni hogy mi a bajom?

-Háát az orvos azt mondta majd ha felébredtél mindent elmond. Csak egyet kérek ne haragudj meg rám.

-Miért tenném?- Cameron már nem válaszolhatott ugyanis belépett az orvos aki felettébb szimpatikusnak tűnt.

- Üdvözlöm újra köztünk Ms.Moore hogy érzi magát?

-Köszönöm jól vagyok csak a fejem fáj  kicsit. De Doktor elmondaná végre mi a bajom??

-Sajnálom Ms. Moore de rossz hírt kell közölnöm Önnel...... sajnálatos módon a lábai lebénultak

-TESSÉK?





Sziasztok! Ez az első történetem amibe nagy örömmel és izgatottsággal vágtam bele és remélem nektek is elnyeri majd a tetszéseteket. :) Tudom hogy ez a rész picit rövid lett ígérem a következő már hosszabb lesz! További jó pihenést kívánok!

 Puszi: Betti

Can't buy me loveWhere stories live. Discover now