Persoana misterioasă

70 9 3
                                    

Doamna îl sărută de câteva ori pe obraz și îl ia în brațe.Persoana misterioasă se uită la mine din cap până în picioare și apoi cu o privire nervoasă o privește pe doamnă.O ia de mână și o duce într-o altă cameră.
Nu am putut să mă abțin și îmi lipesc capul de ușa camerei, aud câteva țipete și vorbe dure din partea persoanei care nu era deloc într-o stare bună.
După câteva minute se întorc, doamna rămâne în încăpere, iar omul cu care discuta pleacă.
Aceasta se scuză și îmi spune ca era doar soțul ei.Mi-a mai spus că era puțin nervos din cauză că nu l-a anunțat în privire cu venirea mea.
Sinceră să fiu mă simțeam cam prost, ceva în plus în noua casă.Îmi las privirea în jos și apoi cu o față blândă doamna mi-o ridică și îl roagă pe domnul Bernand, majordomul, să îmi arate casa.
Înainte să plec doamna mi-a zis că mâine am o zi mare, chiar nu știam la ce se referă, dar am zâmbit
În timp ce Bernand îmi arăta casa, eu încercam să îmi amintesc de unde cunosc chipul soțului doamnei.
După cum îmi povestise doamna despre acesta, lucra la o emisiune TV de care sinceră să fiu nu am auzit în viața mea, oare l-am observat în una dintre emisiunele alea ciudate?
Chiar nu știam, dar eram sigură că l-am mai vazut undeva.
După terminarea turului domnul Bernand mă conduce în camera mea.Era imensă spre deosebire de vechea mea cameră.Avea un pat foarte confortabil, un ecran mare aproape cât peretele, un calculator, un birou și o măsuță cu farduri.
Fardurile au fost din totdeauna un mister pentru mine.De ce mi-aș pune o tonă de culori pe față pentru a mă remarca cineva?De ce ar trebui să o facă, eu nu vreu să fiu remarcată, acum mai mult ca niciodată.Vreau să trăiesc în umbră să nu mai știe nimeni că trăiesc, mai ales "EL,,.
Monstrul care îmi bântuie gândul zi și noapte, care se strecoară fără nici un zgomot în mintea mea, așa de discret încât nu îl pot auzi.
Se face ora 00:00 și reușesc să adorm.
Pe la 2:34 un zgomot puternic mă trezește, ies din cameră pentru a vedea ce se întâmplă.Mă ascund după un perete și îl văd pe soțul doamnei îmbrăcat într-o pelerină negră ieșind din casă.M-am uitat pe geam și l-am vazut urcând într-o mașină și plecând cu cea mai mare viteză.
Mă întorc în cameră, cu adevărat uimită de ce am văzut.
Aud clanța ușii de la camera, doamna intră în cameră și mă întrabă de ce sunt trează la ora asta.I-am spus că m-a trezit zgomotul ușii de la intrare.
Îmi fac curaj și o întreb pe doamnă ce făcea soțul ei la ora aceasta?Doamna îmi raspunde că el este și polițist,iar în fiecare noapte plecă să își facă tura.
După aceasta doamna îmi spune să mă culc, căci mâine voi merge la școală.
Am rămas dea dreptul mută, uitasem complet de școală.
Doamna mi-a spus că m-a transferat la liceul nr 23, în clasa a-X-a G.În gândul meu era numai spaimă, fiindcă sinceră să fiu nu sunt o persoană sociabilă.Abia mi-am făcut prima prietenă în clasa I, pe care am uitat-o de mult căci ea a plecat din oraș în clasa a-V-a și de atunci nu mai am avut o prietenă.Dacă am trăit așa până acum, mai pot să trăiesc singură.
Doamna pleacă din camera mea, iar eu adorm.

Urmatoarea victimaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum