Bölüm 1

22 4 0
                                    

Şu an en sevdiğim alışveriş merkezindeyim.

Acaba hangi ayakkabıyı alsam?

Pembe ruganımı yoksa kırmızı stilleto ayakabiyi mı alsam?

Buldum. geçen gün aldığım o mini dar elbiseyi bu kırmızı ayakkabıları bununla tanimlayabilirim .

Kasiyere parayı uzattım.

"Nakit mi kredi kartı mı? "

"Nakit lütfen. "

"13$."

"Buyrun."

Dedim.Ve parayı kadına uzattım.

Istanbul yollarinda arabamı bulup arabanın koltuğuna yerleştim.

Nişanlım olan Çagatayı aradım.

Onu çok seviyordum yakında onunla evlenicektim.
Aradım...

"Aşkım .Çağatay nerdesin?"

"Çocuklarla bir kafedeyiz."

"Hmmm."

"Peki o zaman öptüm. Ben eve gidiyorum."

"Tamam."

telefonu kapattım. Bizim malikaneye doğru arabayı ilerlettim.

Malikanenin güvenlik görevlisi bana selam verdi.

"Merhaba Kasım amca."

"Merhaba Arzu hanım. "

Ve araba anahtarını Kasım amcaya verip köşke doğru yürüdüm.

Kapıyı hizmetçimiz Asiye Abla açtı kapıyı.
"Hoşgeldiniz küçük hanım."

"Hosbuldum.Asiye Ablam."

"Anne ,Babaaaaa" diye seslendim eve.

Ses gelmedi ben de elimdeki poşetleri Asiye Ablaya verdim .Ve mutfağa doğru ilerledim.

Sebebi ise annem her zaman kendine mutfak yardımcımız Rabia ablayla (Yani guvenlikci Kasım abinin eşi )yemek yapmaya bayılır.

Mutfağa girdim tam da tahmin ettiğim gibiydi. Annemin elinde tahta kaşık
Rabia ablanin elinde ise havuç...

Annem beni gördü .Yüzü mutlulukla doldu.
"Kızım. Arzu."

"Efendim Annem."

"Kaç saatir nerelerdesin öyle ?"

"Sadece kafa dağıtmak için Alışverişe çıktım."

"Kızım senin deli arkadaşların aradı ve senin gece bir home partiye gideceğini söylediler.Onun için en iyisi sen onlara cevap ver.Hem istersen gidebilirsin."

"Olur anne "

dedim ve annemden yanagindan bir makas alıp üst kata çıktım. Çünkü tatli odam üst kattaydi.

Odamın kapısını açtım ve bana bu oda büyük bir mutluluk veriyordu .Lila rengiyle bütünleşmiş insanlara huzur veriyordu . yumuşacık kuş tüyünden olan yatagima attım kendimi...

Unutmadan önce arkadaşım olan Denizi aradım.İlk çalista açtı.

"Alo. Arzu nerdesin.Hep seni ariyordum .Brad pitti bulsam daha kolay olurdu lan."

"Kızım bana siz tasma falan mi takicaksiniz?Alışveriş Merkezindeki ayakkabicidaydim .O kadar."

"Neyse akşam benim bir arkadaşımın evinde Home parti duzunleniyormus .Gelmelisin .Bizim grup full geliyor.Guz el giyin ."

Dedi ve telefonu üzerine kapattı .Benim gibi tatli ünlü bir diyetisyene hiç bunlar yapilir mı? Klasik Deniz işte...

Ve gece olan şu parti için hazirlandim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın Yol Tarifi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin