Capitolul 23

4K 278 7
                                    

M-am trezit la 8:40, aparent fiind singura trează. Am mers în camera mea făcându-mi un dus rapid și îmbrăcându-mă cu un tricou negru și niște blugi trei sferturi. Mi-am lăsat părul să cadă peste umeri și apoi am mers înapoi la fete.

Din moment ce nu s-a trezit nimeni, am decis să-mi fac micul dejun.

După ce am mâncat și am strâns masa am văzut-o pe Sophia intrând în bucătărie.

- Neaţa! Zice somnoroasă.

- Neaţa! ... Doar tu te-ai trezit?, întreb.

- Nu. Eu și Taylor. Atât, a spus și apoi a căscat.

Am lăsat-o în bucătărie, probabil făcându-și micul dejun, și am mers să o salut pe Taylor.

- Neaţa somnoroaso! Zic văzând că nici măcar nu și-a ridicat capul de pe pernă.

- Mmm... Cât e ceasul? Mormăie ea.

- Ăăă.... 9:04, spun verificându-mi telefonul.

A oftat și s-a ridicat de pe pernă. S-a așezat pe canapea, iar eu m-am pus lângă ea.

- Ști dacă băieţii au venit acasă de ieri? Șoptește pentru a nu le trezi pe El și Perrie.

- Habar n-am. Nu am verificat, spun ridicând din umeri.

- Hai să vedem, zice și se ridică.

Am urmat-o pe scări până în camera lui Harry. Am deschis ușor ușa, iar în pat am văzut un Harry adorabil dormind, având cârlionţii în toate părţile.

Am închis ușor ușa și l-am lăsat să doarmă în continuare.

- Când să fi venit? Întreb privind în gol.

- Probabil aseară, răspunde ea.

- Ce crezi c-or fi făcut o zi întreagă? Pun o altă întrebare.

- Au fost în club, zice, iar eu fac ochii mari uitându-mă la ea. De unde vrei să știu, întreabă-i pe ei, chicotește.

Adoptată de One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum