Capitolul 48

3.4K 218 15
                                    

Am ajuns acasă. Nu pot să cred că nu m-a lăsat să termin cu aceea Molly.

Acum m-am mai calmat... cred... . Dintr-un motiv sau altul îmi pare foarte cunoscută, dar nu sunt sigură exact de unde.

M-am schimbat într-o bluză albă cu dungi negre şi nişte colanți negri. Mi-am prins părul într-un coc dezordonat, iar apoi m-am relaxat în jur de vreo oră, până când m-am apucat de teme.

Afară a început să plouă foarte tare, dar după spusele celor de la meteo, mâine va fi o zi însorită.

Ar fi bine pentru că nu am de gând să mă îmbrac gros pentru petrecerea lui Niall.

După ce am terminat temele, am luat rochia crem şi nişte tocuri de aceeaşi culoare şi mi le-am pregătit pentru mâine.

I-am scris lui Jason despre asta, întrebându-l dacă vrea şi el să vină.

Răspunsul său a fost rapid, spunând că i-ar face plăcere.

I-am dat datele legate de petrecere, iar apoi m-am dus jos pentru a-mi lua cina.

După ce am terminat am vorbit cu fetele şi ne-am decis să purtăm fiecare rochiile pe care ni le-am cumpărat împreună.

Imediat ce am stabilit ce şi cum, mi-am făcut un duş fierbinte, iar apoi m-am îmbrăcat într-o pereche de pijamale bleu-marin cu punctulețe albe şi m-am pus la somn, sau... cel puțin am încercat.

Adoptată de One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum