LIAM'S POV.
- Rachel e însărcinată, spun atrăgând atenția băieților asupra mea.
Toți se uită la mine nedumeriți, de parcă aş fi înnebunit.
- Nu vă mai uitați aşa la mine şi gândiți-vă puțin. S-a purtat ciudat în ultima vreme, ştiți asta.
După câteva secunde, m-au aprobat în sfârşit.
- Şi... ce facem acum? întreabă Harry. Până la urmă, ea nu ne-a spus asta. Poate că nu vrea ca noi să ştim.
- Ei bine, are 18 ani şi un pic. Nu putem să o lăsăm pe cont propriu, zic eu, iar ei aprobă.
RACHEL'S POV.
Sunt luată prin surprindere când mă trezesc cu Liam în camera mea.
- S-a întâmplat ceva? întreb nesigură.
- Voiam doar să văd ce faci, cum te simți... , spune zâmbind.
- Um...Sunt bine. De ce n-aş fi? pufnesc uşor.
- Păi datorită - nu contează. Atâta timp cât totul este în regulă, se ridică de pe pat apropiindu-se de mine, nu am de ce să mă îngrijorez, aşa-i? întreabă, dându-mi un sărut pe frunte şi plecând.
Asta a fost ciudat. Care-i faza cu el?
Cobor în bucătărie, pentru o mică gustare... Dacă chiar o pot numi aşa. Gândul unei salate de fructe îmi lasă gura apă, iar spre norocul meu, am suficiente sortimente pentru a-mi prepara una.Ally intră în bucătărie exact atunci, surprinzându-mă în momentul în care voiam să iau prima înghițitură.
- La burtica aia, chiar ar trebui să te axezi mai mult pe mâncarea sănătoasă, chicoteşte.
Îmi dau ochii peste cap, apoi plec, lăsând-o singură. Intru în camera mea, bucurându-mă că nu am mai dat ochii cu Liam, şi iau o carte din bibliotecă, vrând să citesc puțin.
*PESTE 2 ORE*
Mă trezesc cu dureri de burtă teribile. Crampe. Iau perna în brațe şi o strâng puternic, în speranța că durerea se va mai domoli, însă este în zadar.
După minute bune, durerea aproape că dispăru, făcându-mă să mă simt ușurată şi îngrijorată.
Ușurată căci a fost doar atât şi acum totul este bine, iar îngrijorarea vine de la faptul că nu este prima oară când mi se întâmplă asta. Am tot ignorat-o, dar deja începe să mă sperie.Trebuie să mă duc la doctor. Îmi este extrem de frică, dar trebuie.
-----------------
In momentul asta istoricul meu este plin de articole legate de gravide. Sunt total paralela cu lucrurile pe care le adaug cartii asteia, dar hei! voua pare sa va placa, asa ca o sa incerc sa o continui cat de bine pot. Kisses:*
CITEȘTI
Adoptată de One Direction
FanfictionRachel este o fată de 16 ani care după mult timp de tristețe și singurătate prin orfelinate, învață din nou cum să fie fericită. Totuși, pe drumul spre o viață ca-n povești există o mulțime de obstacole cărora trebuie să le facă față. ATENŢIE! Aceas...