7.

247 12 2
                                    

Nuotraukoje Chris ir Crawford 😜

Kai spragėsiai buvo paruošti, pakelių supyliau juos į du indus ir padaviau vieną Chris'ui, o kitą Sam'ui. Crawford šypsojosi pergalinga šypsena. Tada šaldytuvo išėmiau naują sprite butelį ir padaviau jam. Paėmiau keturias stiklines ir šiaudelius. Tada nuėjome į mano kambarį.

"Kaip įmanoma išlaikyti tokį tvarkingą kambarį?!" atsiduso Crawford.

"Pasinaudojus kokiu nors daigtu reikia jį padėti į vietą kokios paėmei" šyptelėjau ir padėjau stiklines ant stalo.

"Noriu žiūrėti siaubo filmą!" sušuko Chris.

"Pritariu!" lyg susitarę sušuko Sam ir Crawford.

"Nelabai juos mėgstu,bet gerai." sukikenau ir padaviau savo loptopą Sam'ui ,kad surastų filmą. Ilgai ieškoti nereikėjo. Suradus filmą loptopą prijungiau prie TV ir pajungiau filmą. Sėdėjau tarp Crawford ir Chris.
Paniškai bijojau siaubo filmų ir neįsivaizduoju kaip reikės užmigti naktį.. Kai ekrane iššoko baisi būtybė išsigandusi suklykiau ir užsidengiau veidą. Sam ramiai žiūrėjo filmą, Crawford buvo išsigandes ne mažiau mane, o Chris tiesiog sukikeno ir permetė ranką man per pečius. Buvo tikrai gan keista,bet savo sumišimo neparodžiau ir žiūrėjau filmą toliau. Vos pastebėjus,kad mano megztinio rankovės šiek tiek pakilo jas iškarto nusileisdavau. Spragėsių greit neliko kaip ir sprite.

Filmui pasibaigus vis dar drebėjau,nes vos užsimerkus prieš akis iššokdavo ta baisi būtybė.

"Tau viskas gerai? Ne jau tas filmas buvo toks baisus?" paklausė manęs Sam.

"Aš paniškai bijau siaubo filmų." sušnibždėjau,kad girdėtų tik jis.

"Tai reikėjo pasakyti. Būtume žiūrėje kokią nors komediją." Sam pavėlė mano plaukus.

"Ai.. Nesvarbu." šyptelėjau.

"Ar.... Tu šiandien tai... Darei?" jis susirūpines žiūrėjo į mane. Žinau ką jis turėjo omeny. Sam kalbėjo apie pjaustymasi.

"Ne. Nedariau to šiandien." šyptelėjau. Sam taip pat.

"Gal galėtum trumpam duoti savo mobilujį?" padaviau jam savo telefoną. Mačiau kaip jis eina į adresinę, tai reiškia,kad jis įrašys savo numerį. Atgavus telefoną žvilgtelėjau į adresinę į pamačiau Sam, Chris ir Crawford numerius.

"Clara, įvesk man savo numerį!" sušuko Crawford ir ištiesė man savo telefoną bei atsigulė į mano lovą. Sukikenau ir paėmiai jo telefoną įvedžiau savo numerį užvadindama "Clara 😍" bei padariau nuotrauką ir uždėjau ją prie savo numerio. Tą patį padariau Sam ir Chris telefonuose.

Kai išlydėjome svečius grįžau į savo kambarį ir žvilgtelėjusi į laikrodį pamačiau,kad jau 21:38! Greit susidėjau rytojui reikiamas knygas į kuprinę ir nubėgau į dušą. Jau po 15 minučių gulėjau lovoje su savo mikimauzine pižama. Apie Sam su žinojau tiek,kad jam yra 17 metų, ir jis turi penkias tatviuruotes. Crawford Yra jauniausias. Jam yra 16 metų ir jis yra begalo linksmas. Chris yra vyriausias. Jam 18 metų. Jis yra mielas linksmas ir draugiškas kaip ir jo broliai. Taip begalvodama ir užmigau.

Sori klaidas!! 😜😜😍😘💗💗

I'm FineWhere stories live. Discover now