"Su gimimo diena! Su gimimo diena! Su gimimo su gimimo su gimimo diena!!" įsiveržė į mano kambarį mama ir tėtis. O Dieve... Visiškai buvau užmiršusi ,kad šiandien mano gimtadienis...
"Su septynioliktu gimtadieniu!" apkabino mane mama su tėčiu bei įteikė dovaną.
Jiems išėjus pažiūrėjau kas yra dovanų maišelyje. Ten buvo IPhone 6! Žvilgtelėjau į laikrodį kuris rodė 06:17 taigi turiu laiko.
Naujas telefonas buvo rose gold spalvos. Jis buvo tobulas! Greitai sutvarkiau viską jame ir nubėgau į vonią ruoštis. Pasidarius blankų makiažą ir išsitiesinau plaukus. Apsimoviau croptop'inį megztinį ir juodus plėšytus džinsus. Laikrodis rodė 07:20. Greitai griebiau kuprinę ir nubėgau į pirmą aukštą. Užsimoviau juodus Vans batus bei užsidėjau striukę ir pabučiavau mamai į žandą, išėjau į lauką.
Sam manęs jau laukė. Šypsojosi ir ištiesė rankas,kad apsikabinčiau jį. Taip ir padariau.
"Su septynioliktu!" sušuko ir įteikė man nedidelę dėžutę.
"Labai ačiū!" jau norėjau dėtis dėžutę į kuprinę, bet Sam man sutrugdė.
"Pažiūrėk kas joje dabar!" atidariau dėžutę ir joje buvo nespsakomo grožio apyrankė. Ant jos buvo keturi pakabukai. Ant kiekvieno buvo skrintingi vardai 'Sam, Crawford, Clara ir Chris.'
"Ji nuostabi! Ačiū dar kartą!" apkabinau Sam. Staiga šalia manęs atsirado ir Chris su Crawford.
"Ačiū jums labai!" apkabinau juos. Jie tiesiog sukikeno.
Mes patraukėme mokyklos link.
Einant kalbėjomės visokiomis nereikšmingomis temomis. Pasakojom vienas kitam apie save.
Tai pirmas kartas kai ėjimas į mokyklą buvo toks linksmas.
Tačiau prie mokyklos durų sustojau.
Sveikutės!!! Labai atsiprašau už klaidas ,nes rašau per telefoną ir mano klavetūra ištaiso žodžius taip kaip nereikia ir neina to išjungti.. 😾😾 tačiau tikiuosi,kad ši dalis jums patiko! Stengiausi palikti intrigą 😸
YOU ARE READING
I'm Fine
FanfictionClara- tai mergina kuri kasdien mokykloje patiria patyčias ir vien dėl patyčių ji pradėjo žaloti save. Clara - uždaraus būdo mergina tad viską laiko užsisklendusi savyje. Zayn, Louis, Harry, Liam ir Niall-tai penki žmonės gadinantys Claros gyvenimą...