1.bölüm

148 25 6
                                    

Selamın Aleyküm
Multimedia=Rümeysa miz var.
Arkadaşlar bu benim ilk Hikayem yanlişlarım hatalarım için şimdiden Özür dilerim beğenmeniz dileği ile. Desteklerınizi esirgemeyin lütfen:-)
***
Ben sevdasına yenik düşmüş kimseyim
Sevmeyi çok iyi bilen,fakat farkettiremiyenim
Deli gibi sevıp, sevgisi bilinmeyenim
Ya çok zavallıyım yada çok şanslı
Bilmiyorum ama,tek bildiğim
SEVDİM KÖRDÜGÜM

Ben herzaman ki ,gibi yemyeşil çimlerin üstünde oturmuş ,çayımi içiyor diğer yandan da kulağımda ki kulaklıktan o müthiş şiiri dinliyorum. Şiir ama ne şiir Can Yücel in okuduğu "seninle olmanın en güzel yanı" Allah'im bir şiir insanin duygularını bu kadar mi yansıtır?
~
Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun?
Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek.
Seninle olmanın en kötü yani ne biliyor musun?
"Seni seviyorum"sözcüğü dilimin ucunu ısırırken her konuşmamizda boş yere saatlerce havadan sudan söz etmek
Seninle olmanın en heyecanlı yanı ne biliyor musun?
Aynı şeyleri seninle aynı anda düşünmek birlikte ağlamak gülmek.Ve burdayken bile seni çılgınca özlemek.
Seninle olmanın en acı yanı ne biliyormusun?
Seni hiç tanımadığım bir sürü insanlarla paylaşmak. Senin yanında olan seninle konuşan herkesi çocukça kıskanmak.
Seninle olmanın en mutlu yanı ne biliyormusun?
Tanıdık birileriyle karşılaşma tedirginliği ile yollarda yanyana....elimdeki şemsiyeye inat yağmur da ıslanmak birlikte.
Elimdeki kır çiçekleriyle seni beklemek...aynı mekanda aynı yiyecekleri yemek.
Seninle olmanın en romantik yanı ne biliyormusun?
Sensiz geceler de sana söyleyemediklerimi yildizlara aya anlatmak. Okuduğum kitabın sayfalarında dinlediğim şarkıların, türkülerin şiirlerin her mısrasında seni bulmak.
Seninle olmanın en zor yanı ne biliyormusun?
Seni kaybetme korkusuyla hayatta ilk kez tattığim o tarifsiz duygularımı umut denizinin ortasında küreksiz bir sandala hapsetmek
Sevgili yerine yıllarca dost kalmayı başarmak. Yalın ayak yürümek bıçağın en keskin yerinde.Kanadıkça tuz yerine göz yaşlarını basmak yüreğime.
Seninle olmanın tek yan etkisine biliyormusun?
Nereden bileceksin?
Sen benimle hiç olmadın ki!
~
Kaç kere dinledim bilmiyorum ama her dinlediğim de bendeki etkisi aynı. Herzaman dinleyen, dinledikçede ağlayan bir sevdalıyım ben.

Kulağimdan kulaklığimi çikartım.Elimin tersiyle gözyaşlarımı silerken,birden omzumda bir el hissettim. Bir anda irkildim.Burnuma sümbül kokusu geldi. Başimi yavaşça yana doğru çevirdim.Bu oydu. Yeşil ve kahverengi birleşimi ela gözleri, beyaz teni kahverengi dalga dalga saçları, ince kavısli burnu,dolgun bal dudakları, hafif kirli sakalları,' hey ben burdayım' diyen derin gamze si, yüzüne uygun kaşları, geniş omuzları, kasları.Aman Allahim nasil özenerek yarattın bu kulunu.

Yanima oturup elimdeki kulaklığı kulağına taktı. Biraz dinledi bana iyice eğilerek bakti. Bende onu süzdüğüm için elini aşağı yukarı salladı.ona bakinca hemen kafami yere eğdim.

"-Hey! Rümeysa sana diyorum, kızım yinemi ağladın. Sulu göz seni, niçin bu şiirde bu kadar ağlıyorsun anlamiyorum,her seferinde hemde.Dinleme demedim mi sana?

Evet dedi. Ama nereden bilecek ki şiirin onu animsattğını.Nasıl anlasın o benim gibi sevmediki.

"-Yasin bi git başimdan uğraşma benimle."

Dilim öyle söylüyor aslinda kalbim 'hiç gitme hep yanimda kal, konuş sen, hep gözlerime bak, sadece sev benim seni sevdiğim gibi 'diyor ama, ona bunu söyleyemem ki.

"-Hadi ama güzel gözlerine yazık canim benim. İnan değmez kim için ağlıyorsan."

Aaaa bir dakika bana' canim mı' dedi 'güzel gözlerinmi' dedi. Seni yerim ben yerim yaa.

Sevdim KördüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin