Selam Aleyküm değerli okuyanlarım.
Multimedia = Rümeysa nin Gülcan can arkadaşı ve derste çaldığı şarkı var.Öncelikle voteleyen ve yorum yapıp beni destekleyen kardeşlerime teşekkürler ediyorum.Beğenmeniz dileği ile.
Kursa geldiğimde benim ufalıklar Kuran dersi için oturmuş beni bekliyolardı. Nede güzel gözlerinin içi parlıyor. annem gibi ilim öğreten hoca olmak istemiştim hep çok şükürki Rabbim banada nasip etti,ne mutlu bana ne kadar gurur verici.İçerdende keman sesleri geliyor
arkadaşlarım çalişmalara başlamış bile. Bende hemen ilk önce Kuran-ı Kerim dersine başladim.
6 tane minik talebe cüzü hemen bitirip Kuran-ı Kerim e geçmişler di.aramizda kalsın kızlar daha azimli :-)Dersten sonra içeride keman çalmaya geçtik. Öğretenden öğrenen konumuna geçiş yaptık.hayat böyle işte hep öğrenmek öğretmek.
Herkes sıra ile çaldıktan sonra sıra bana geldi Aybuke hocam gözüme baktı bende gülüp içimden geçen parçayı çaldım.
Kurs bitince telefonda Cangülüm le konuşarak otobüse bindim. Rabbim e şükürler olsun ki morali biraz daha düzelmiş o mutlu olmayı hak ediyor diğer insanlar gibi.
Evinizin önüne gelince teyzemgilin kapısına baktım beyfendi daha gelmemiş.
Eee tabi haklı dışarıda güzel bitermiki? Ev aklına gelsin paşamin.
Neyse kapıyı açtım. Selam ve hal hatırdan sonra odama geçip abdest tazeleyip namazımı kıldım.içeri geçip biraz annem ile sohbet ettik. Sofra hazırladım salata falan derken annem yine Komşu hakkını elime tutuşturdu ama bu sefer ki Yasin hakki değil Yasemin abla hakkıydı yani ablam in çok sevdiği karnıyarık yemeği vardı.
Annem e bakıp güldüm. Oda bana şaşkınlıkla bakıp,
" - Ne oldu niye o güzel tebessümünü bana bahşettin küçük hanim?"
"-Annem,bu babamin çok sevdiği yemek sıra nezaman bana gelecek ?merak ettim kimin neyi sevdiğini aklında nasıl tutuyursun?sen süper annesin!
-"Kızım yarın birgün Rabbim izin verirse sende öğrenirsin ve ayrıca ben herkesin değil sevdiklerımın neyi sevdiğini biliyorum sizi mutlu etmek benide mutlu ediyor. Biz buna halk dilinde annelik diyoruz. Hadi bakalım Rümeysa hanim soğutmadan götür,şimdi on saat gelmezsin !"
-"Aşk olsun annem bu kızın Şimşek gibi hızlı daha ne yapayim.hep suç Yasin in benimle dalga geçiyor beni lafa tutuyor ondan. Hadi çikayım ben."
-"Tamam hadi çık."
Kapıyı açtığımda karşi dairenin önüne ayakkabisına baktım yok daha gelmemiş beyfendi.'Dişarda güzelmi biter bay gıcık neredesin?'diye mırıldanirken arkamdan gelen öksürük sesi ile irkildim.
Arkami dönünce Şok şok şok o duruyordu. Yeşil gömlek siyah kumaş pantolon dağinik ama bir okadar da özenli saçları dehşet güzel gamze si ela gözleri ile kaşini kaldırmış bana bakıyordu.
Kafami hemen yere eğdim. Yavaşla kalbim duyacak! onu görünce hızlandığını biliyorum ama lütfen beni ele verme sakinleş yavaşla.
Duymamiş olsa bari,yok kesinlikle duydu.
Duydum hesap ver bakişi bu.-"Ödümü kopardın ya sessizce niye geliyorsun ki? "Dedim yağ gibi üste çıkarak ama bizimki daha uyanık.
-"Teyzem kızı yinemi beni andın? Bakıyorum da beni anmadan duramıyorsun?"-"ooo bakıyorum gıcık kelimesini ismin olarak benimsemişsin."
Hemen başörtümün ucunu çekip tabağa uzandı ve peçeteyı açip.
-"Teyzem yine neler yapmış. Hiiim karnıyırtık yemeği bu ablam in ilgi alani"deyip güldü.sonra Zili çalıdım.o sırada bana dönüp birden.
-"Rümeysa sende teyzem gibi güzel yap tamammi? Tatlıları güzel yapıyorsun ama yemek önemli yoksa kocan senin suraksızlığına ve peşin cevapliğina dayanamaz bıkar bari güzel yapılan yemeğin hatrina sana katlansın demi şimdiden acıyorum zavallıya! "
Dedi ve yüzüme doğru üfürdü.Şimdi nereden çıktı bu kelimeler. Övdü mü?sövdümü? Belli değil gözünde nasılımki böyle acımasızca konuşuyor.
Ah nefesi nede güzel kokuyor. nene gibi.Herşeyi böyle mükemmel olmak zorundamiki?
Kapıyı açan teyzem elini aşağı yukarı sallıyordu. Ona bakıp tabağı uzattım.
-"Kızım sana söylüyorum. Aşikmisin ne daldın gittin?"
Kafami kaldırp Yasin e bakıp geri hemen teyzem e döndüm.
-"Teyzem iyi akşamlar annem gönderdi. "Dedim eve doğru gelirken arkamdan.
- " Kızım ateş almayami geldin içeri girsene?"
- " yok teyzem işim var."dedim içeri girdim ve kapının merceğinden baktığımda ise teyzem Yasin ının kolunu çimdikledi ve.
-"Sen kıza ne dedinde suratı asıktı herzaman gülen kızı resmen soldurdun."iki elini yukarı kaldırıp sağ sola sallayarak
-"yok artık gökten taş yağsa benden bileceksin ben birşey yapmadım tamam mı? Dedi
Tabi ki o hiç bir şey yapmadı.
Bütün suç bende adama bak ya! mutfakta geçip yemek , bulaşık, çay derken işimi halledip odama geçim abdest tazeleyip namazımı kıldım. Kuran-i Kerim okudum ve yatağıma geçtim. Hayaller kurmaya başladım herzamanki gibi. Onunla herşey çok güzel.Gözlerimi açtığımda ışık içeri yani sızı yordu gözlerimi ovuştururken yanimda hareketlik hissedince o tarafa baktım aman Allahım!
Benim Yasin, benim yatağımın kenarına oturmuş beni izliyor.
Hemen doğruldum yataktan, başörtüm varmi diye kontrol ettim ama yoktu.
Elimle saçlarımı kapatmaya çalişdim.
Bana bakıp güldü ve,-"Sen ne yapıyorsun burada?
insan bir kapı çalar izin ister demi.
Çik hemen başörtüm yok saygısız,huyun iyice değişti."Eliyle saçimdan bir tutam alıp parmağına doladı.
-"Seni uykunda izlemek istedim öyle masum uyuyordunki, seni izlemeye doyamadım.
Saçların yumusaçak dokunmaya kıyamadım."ellerini ellerimin üstüne koyup gözlerime baktı.-"Ellerin okadar zarif ki tutmaya utandım."
Ne oluyor ya, Rabbim öldüm de sanami geliyorum ne!
-"Neee...Sen ne diyorsun ya sabah sabah. Yürekmi yedin nedir derdin anlamadım. Çik hemen üstüm musait değil görmüyormusun?"
Bana gülümseyip,ellerimi hafif yukarı kaldırıp.
-"Ben sanki bilmiyormuyum, bu eller ile kemanı aşkla bana çaldığını."
Ellerini yukarı kaldırıp parmaklarını gözlerimin üzerinde gezdirip.
-"Bu kahvekarası gözlerinle benim için ağladığını."
Ellerini dudaklarımın üzerine getirip.
-"Bu kiraz renkli dudaklarla bana dua ettiğini."
Elini kalbimin üzerine koydu ve
-"Bu kalp ile beni sevdiğini ve benimde seni sevmemi dileğini "
dedi ve sustu.Bende şaşkın halimle onu diyorum.
Nede güzel konuşuyordu yıllardır bekliyorum ben bu kelimeleri.Şaşkın halimle baktı.yüzünde beliren ve hastası olduğum gamzesini göstererek güldü.
-"Özür dilerim sana bu acıları yaşatığım için.senin açindan çok zor olmalı?
Ama bende... bende.... bende....""-Eeeeeee...sende dile gel artık." Dedim hecanla.
Değerli okuyanlarım biraz heyecanlı bir yerde bırakmak istedim.
Inşallah beğenirsiniz.
Bana fikirlerinizi düşüncelerinizi bildirirseniz sevinirim.
Ve alttaki küçük yıldızlara basarsanız emek vererek yazan bu kişiyi de mutlu etmiş olursunuz.
Rabbime emanet olunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdim Kördüğüm
DiversosBir genç kız sevince ne kadar sever? Nereye kadar fedakarlık yapar? Ya sevgisi karşilikli değilse? Içinde saklayıp gizlemelimi? Herşeye rağmen söylemelimi? Sevdiğini günaha yitmeye değermi? Peki ya nefsi? Herşeye katlanabilirmi? Ya giderse? Işte...