Bölüm2, Tankut Pelin'e Aşkını Tekrar Hissediyor

690 21 6
                                    

Pelin Tankut' un yanında çalışmaya başlar. Tabi bu kendi isteği ile olur Tankut onu affetsin diye...
Pelin 15. iş günü için liliyaya gider. Tankut'u görür şimdiki adı "Sinan" olduğu için "Günaydın Sinan." der. Tankut cevap vermez. Pelin hemen önlüğünü takar ve iş yapmaya başlar. Vaktin nasıl geçtiğini anlamazlar. Ve Pelin Tankut un evine gider. Orada Tankut a yardım ettikten sonra uyuya kalır. Tankut uyandırmaya çalışır ama başaramaz. Ve alnından bi kere öperek kendi yatağına yatırır onu. Tabii kendiside koltukta uyur...
Ertesi gün olur. Tankut Pelinden önce uyanmış olur. Kahvaltı hazırdır. Pelin kalkınca "Oooo. Sinan Bey bu ne güzel bir kahvaltı olmuş. " der. Sinan da "Evet çabuk hazırlanıp yemeliyiz. Yoksa geç kalacağız." der. Ve hazırlanmış olarak kahvaltı masasına geçerler. Tankut Pelin'i izlemektedir. Pek birşey yemez. Ve Pelin "Benim kahvaltım bitti. Eee... Sen birşey yememişsin." der. "Yok benim pek iştahım yok." diye ekler Tankut...Ve Filiya'ya varırlar.. Bir bakarlar. Hepsi aynı anda "Aaaa... Oda ne?" derler.

Sizce nedir gördükleri?
Neden öyle bağırırlar?
Hepsi ve daha fazlası yeni bölümde ...
OKUDUĞUNUZ İÇİN
TEŞEKKÜR EDERİZ....

Tatlı İntikam (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin