BÖLÜM 4

64 4 0
                                    

Hala olayın şokunu atlatamadık yani kim bize böyle notlar yazabilir ki...
Her cuma olduğu gibi aşağıya indik burcu ısrarla aşşağıdaki kapıya gidelim diyordu.Biz elif ece ile kendimizi topladık ve tmm inelim ama çok kalmicaz dedik. Sorna inerken sessizce konuşuyorduk o kapıyı ilk önce şöyle bir baktım hiç bir şey gözükmüyordu. Orada priz var dedi elif ece ben denedim ve bütün ışıklar açıldı  İlk defa buraya gidiyorduk .3 yol vardı hepimiz ayrıldık ve orayı incelemeye başladık. Çok gizemli şeyler vardı. Bir anda burcu melek burada bir kapı var dedi burcunun yanına gittim ve tahtadan bir kapı gördüm . Eski bir kilit vardı fakat kilitli değildi . Önden burcu gitti sorna ben ve elif ece burcu bir anda yerinden sıçradı. Bir baktım bir manken (alışveriş mazalarında bulunan manken)
Çok korkmuştuk orada pek birşey yoktu ama mankenin bir ayağı yarıdan yoktu ve yüzünde çok çirkindi.Ben çıkıyorum dedim ve merdivenin altından bir not gördüm .Eyildim ve aldım notta böyle yazıyordu :
Şeytan yalancıdır bizim aklımızı karıştırmak için yalan söyler bize saldırmak içinde yalanını gerçekle karıştırır saldırısı Psikolojiktir ama güçlüdür o yüzden asla ama asla dinleme.

Yeter .kim yazdığını anlamıyordum. Bugünlük maceraya doyduk .Bu nedenle eve gidelim dedik.
 

vote ve yorumlarınızı bekliyorummm

GİZEMLİ  KAĞITLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin