Bölüm 6

62 3 0
                                    

Geçen haftaki notlarla ilgili birkaç şüpelilerimiz vardı. onlar " Eren ,Mehmet ,Kaan , Ayşe, Umut , Gizem" idi. Başka sitemizde çocuk yoktu zaten. Ayşe yakından arkadaşımızdı eren ise onun kardeşi. Ayşe ye olayı anlattık .  Ayşe den sır çıkmazdı. Ama o ben yapmadım dedi. Ayşe ye güvenimiz tamdı. Ayşe ben erene sorarım dedi ve Erenin yanına  gitti eren sinirli bir şekilde döndü <Ayşe nasıl  anlatıysa< annelerimiz çok yakın arkadaştı bu nedenle sık sık görüşüyorduk. tamam dedik erende değilmiş peki ya kim of meraktan çatlıcaktık Burcu ve Elif Ece ile  . Ayşe dedi bizde sizinle bu notları araştıralım dediler Erenle bizde kabul ettik. O zaman Ayşe ile Eren geldi diye aşşağıya inelim ve onlara göstericektik. Apatmana girdik onlar çok merak ediyorlardı.ve zemin katı geçtik asansör boşlunu geçtik benim ellerim terliyordu heyecandan tam içeriye  girdik baktık pek bir şey yoktu Ayşe ve Eren korku , heyecan , şaşkınlık içerisinde etrafa bakıyorlardı . Not bulamadık dedik ve çıkmaya karar verdik . herkes önden çıktı ben arkadan etrafa bakına bakına çıkarken bir anda bir not hemen çıktık ve okudum ...



       BENİ KÖTÜLERİN ZUlMÜ DEĞİL. İYİLERİN SESSİZLİĞİ KORKUTUYOR...


Nediyo  bu gene ya bide anlamlı sözcükler kullansa ...neyse diğer bulduğumuz notların içine koymak için eve geldik cuma olduğundan yorulmuştuk bu nedenle eve gittik.......



                  vote ve yorumlarınızı bekliyorum

GİZEMLİ  KAĞITLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin