3 ay sonra
doğumum yaklaşmıştı ve karnım çok şişmiş yüzüm tombul olmuştu ve bundan hep rahatsız oldum azizin benle dalga geçmesine çok sinir kapıyorum neymiş "tombul yenge"gıcık ne olaca ki ve azadın çarmasıyla reçelimi bırakıp azadın yanına gittim.
-yinemi reçel yedin berfe
-ee evet
-bu kaçıncı reçel yiyişin haftada 7 tane bitiriyorsun
ve direk ağlamaya başladım bebek hormonları çok bozmuştıu ve hep ağlıyordum azad direk beni alıp kafamı gövdesine koydu.
-ama azad ben istemiyorum ki bebekler isityor.
-tamam tamam git ye reçelini
direk yanağına sulu öpücük bırakıp mutfağa geçtim berivan yemekleri yapıyordu bende reçelimi yemeye başladım ve bu 3 ay içerisinde çok şeyler oldu . berivan hamileydi,sevda kocasıyla çok mutlu ve sevdada hamiledi,azad sayesinde 2 çocuk okula yazıldı, ve biz azadla çok mutluyduk.berivanın bana seslenmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım.
-berfe akşam yemek için birşey istiyormusun-dedi berivan gülümseyerek
-yok canım sen istediğini yap
ve ben hala reçelimi yiyordum ve içeriye benimle dalga geçen aziz girdi.
-tombul yenge napıyorsun
-bana tombul deme gıcık -dedi berfe
azadla berivan gülümsediler aziz yanıma gelip oturudu ve bana tip tip bakdı sonra karısından kahve istedi.
-tip tip bakma gıcık berivan kocana birşey söyle-dedi berfe
-aziz bakma berfeye senin işin yokmu dışarıya çıksana ben senin kahveni dşarıya getiricem-dedi berivan
-tamam tamam berivan çıkıcam sende kahvemi getir hade görüşürüz tombul yenge
gıcık ya nolacak berivan işine düşüp bende odama geçtim çok yorgundum merdivenleri teker teker çıkasrken sancılarım çok vardı ve bir merdiven kalınca direk merdiven oturdum ve sancım çok kötü ağrımaya başladı ve bende bağırmaya başladım.
-azaddddddddd
azad ilk gelmeyince yine bağırdım azad hemen gelip yanıma çömeldi ve arabayı hazırlamak için bağırdı dılşa xanım berivan herkes yanımdaydı direk arabay binip yola koyulduk berivanın elini sıkmaya başladım çok canım ağrıyordu hastaneye gelip direk doğumhaneye girdim.
azad
bir o yana bir bu yana dönüyordum kaç saatir oldu hala doktor çıkmadı ve birden doğumhane kapısı açıldı dışarıya doktor çıktı bende direk yanına gittim.
-karım bebeğim nasıl
-iyiler azad ağa biraz sonra normal odaya alıcaz sizde girersiniz
direk odaya girip berfenin anlını öptüm ve bebeğimiz gelmişti erkek bebeğimiz direk kucağımı alıp anlını öptüm ve artık bizim küçük ağamız perver ağamızdı
***************************
eve geldimizde ben direk odaya girip çocuğu yattırdım ve aşağıya inip herkesin elini öptüm ve salona geçip herkes konuşmaya başladı.
-perver ağa için mevlüt verilecek herkes duysun-dedi celil ağa
herkesden izin alıp odama çıktım biraz yatağıma uzandımda bebek ağlamaya başladım ve yanına gidip bebeği alıp yemeğini yedirdim ve azada gelmişti yanımıza gelip oturdu bebeğin anlını öptü.
-kurban olduklarım sizi çok seviyorum-dedi azad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
RandomKanlı şanlıurfa Heybetli şanlıurfa Acımasız şanlıurfa Töreli şanlıurfa Hep töre diye adlandırılan berdel iki mahsum insanı sürüklerler ilk birbinden nefret ederler sonra ise