Kefenim

4.5K 129 5
                                    

Herkes başıma toplanmıştı ve odada sevdayı görünce herkes bağırmaya başladı çünki sevda bayılmıştı yerde cansız gibi yatıyordu dılşa xanım yere oturup bağırması azadla celil ağda sevdanın yanına gidip sevdayı tutular ve arabaya bindirdiler.

-azad bende gelecem dedi berfe

-hayır sen odana git çabuk berfe

-hayır gelecem banane azad dedi berfe

-mizgin berfeyi odasına götür çabuk

-hayır mizgin bende gitcem dedi berfe

-mizginnnnn diye bağırdı azad                                                                                                                                                 azad arabaya binip hemen gaza basmıştı bile

mizginde beni odama götürdü ve hayvan kocam beni götürmemişti hastaneye piskopat ya sevdaya şimdi kim bakacak azadla celil ağa gitmişlerdi bende yatağın başlığında oturdum ve gözüm dilek karnıma gelmişti ve karnım biraz büyümüştü ve hem mutluyum hemde üzgünüm banyoya gidip duş aldım ve odama geldimde azada gelmişti dilek yanına gidip beni neden götürmedini sordum ve birşey demeden dudağıma öpmeye başladı ve gögsüne vurmaya başladım hem suçlu hem güçlü kulağıma rahat dur dedi azad ve gögsüne vurmayı bıraktım sonra dudağımı bırakdında aşağıya indim sevdanın odasına geldimde sevdam uyuyordu alnını öpüp odama çıktımda azad odada değildi banyodan su sesleri duydumda banyodaydı bende dilek yatağıma geçip uyumaya çalıştım ama uyuyomuyordum ve lavobodan azad çıkıp yanıma geldi beni sarmaladı ve beni yarın hastaneye götürücekmiş çocugu kontrol için bende bunu istiyordum çünki bu aralar çok üzgündüm bebeğime bir  şey olur diye ve huzurlu şekilde mavişimin kollarında yattım.

*************************

sabah güneş odaya vurunca gözlerimi açdım dilek banyoya girip rutin işlerimi halledim üstümü giyip aşağıya indim ve biraz oturdumda azadı gördüm ve beni çağırıp gitmemizi söledi .

-kahvaltı yapmadık ama

-hastaneden sonra ederiz dedi azad

ve odama çıkıp üstümü giyip hastaneye gitmeye yola koyulduk ve arabda çok sessizdik ve yarım saatlin sonunda hastaneye gelmiştik doktor odasına gidip beni yatağa uzanmamı söledi ve bende uzanıp karnımı açtım ve doktor jel sürüp bir cihazla karnımı yaydı ve bebeğimi ekranda görebiliyordum azada çok mutlu olmuştu doktor bana peçete verip karnımı temizledim ve sandalyeye oturup doktorla konuşmaya başladık.

-kaç aylık bebeğimiz doktor dedi azad

-bebeğiniz 3.5 aylık azad bey dedi doktor

ve biraz konuşu doktorla kahvaltı  yapmak için şanlıurfanın en güzel restorandına gelmiştik burası çok güzeldi ve azadın bana baktını gördüm ve bunu bozan garson oldu ne istersiniz azada hemen iki tane kahvaltı tabağı dedi bizde hala oturuyorduk ama hala azad bana bakıyordu

-bana bakma önüne bak mavişim dedi berfe

-yoo ben sana bakmıyorumki dedi azad

-görüyoruz mavişim dedi berfe

tek kaşı havada olan mavişim vardı karşımda bana göz kırpıp kahvaltı tabaklarımız geldi kahvaltımızı yapmaya başladık hem kahvaltım hem manzar çok güzeldi ve tabikide mavişim vardı hayat bana güzeldi kahvaltımız bitince eve gittik ev çok sessizdi azada odaya çıkmıştı bende sevdanın yanına gidip ona sarıldım onla konuştum ama bu aralar sevda daha çok mutluydu omutlu olunca bende mutlu oluyordum.

BerdelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin