Merhaba arkadaşlar umarım bütün attım bölümleri beğenirsiniz kusurlu kusursuz bütün yorumlarınızı yazınız.
Sabahın güneşi odaya vurunca gözümü açmaya karar verdim beni sarmalıyan kocam vardı ve o kokusu varya o kokusu insanı baştan çıkarıyor naneli kokusu hemen yatağımdan kalkıp rutin işimi haledip dilek kalktımda dilek sihay eteğimle kırmızı gömleğimle gri yazmamı taktım ve dilek pencereyi açtım çünki çok kötü içki kokuyordu aşağı indimde dilek kahvaltı için yardım ettim ve bir yandanda mizginle konuşuyordum mizgin kim derseniz konağın yardımcısı ve işim bitince dilek odama çıkıp azadın kalkmadını gördüm ve aşağıya indimde herkes kahvaltı masasında benle azadı beklioyrdu.
- Dılşa xanım"kocan nerde gelin"
-berfe"uyuyor jımom"
- dılşa xanım"çabuk kaldır kocanı"
Sadece kafamı sallamakla yetindim yukarı çıktımda hala uyuyordu şimdi ben ona ne dicektim azadmi ağamı tabiki azad diyüm çünki o bnm kocam
Azad azad desim ama hala kalkmadı dürtümde ve yine azad dedimde kalkdı-azad"noldu zalimin kızı neden beni kaldırıyorsun"dedi
-berfe "Ee herkes aeni kahvaltıya bekliyor"
-azad"tamam geliyorum
Ve azad banyoya gidip duş aldı odaya geldinde yine altında havlu üstü çıplakaktı ve bn bunu hep görecektim gözümü kapatımda üstünü giymişti ve qzad önden ben arkadan gidiyodum aşağı indimizde yerimizi aldık yemeğimizi yiyorduk azadın gözü üsümde oldunu hissediyordum ve kahvaltımız bittinde azat şirkette gitmişti bnde odama gittimde sevdanın kapıyı çaldını gördüm.
-sevda"yenge jımom seni çarıyor akşam için yemek haxırlsın abimin misafiri gelecekmiş"dedi
-berfe'tamam geliyorum"
Aşağı gittimde dilrk mutfaga gittim ve yemek yapmaya başladık çok özenli yapıyoduk çünki misafirlerimiz geliyordu yemek işleri bittinve dilek sofrayı kurduk avluda otururken önde azad arkasındada bir kız vardı mini etek giymişdi
-azad"misafirimiz bu yemek hazırmı"
Herkes bir ağızdan evt dedive sofraya geçtimizde azad baktını gördüm ve azada birazdaha yakınlaştım yemeğimiz bitmişti ve herkese kahve yapıp odama gittim biraz oturup o kız kim olduğunu düşündüm camdan bakınca herkesin yatgını gördüm ve sadece o kızla azadın oturdunu ve kızla azadın gördüm dilek aşagıya gidio yanlarına oturdum azada bnle onu tanıştırdı kızın adı elifmiş ve azadla ortak iş yapacaklarını söyledi ve azadın kullağını yukarı çıkmasını söyledim ve azad kıza iyi geceler diyip herkes odasan gitti .dilek azadın kollarında yattım.
-berfe"dün senin bana bişey dedini hatırlıyomusun"
-azad"yok"dedi
Ve dilek uykuya daldım sabah kalktımda ilk olarak kokudunu içime çekip sonra yüzüne bakdım mahsum yüzü olan ve birden ağzımdan seni seviyorum mavişim çıktı nasıl böyle dedimi anlayamadım ve birden azadın sesi çıktı bende seni seviyorum sırma saçlım ve dilek azad dudağıma kapandı ve artık biz birbirimizi seviyorduk hemen yanından ayrılıp duş aldım pembe elbisemi giyip ve yazmamıda takıp avluya indimde herkes kahvaltı masasında oturuyodu ve tabiki cadoloz elifde vardı ve azada gelip oturduk yerimize cadoloz elifin azada baktını gördüm ve dilek öksürerek(bilerek)azadla elif bana baktınu görüp elife nefret ve hırçın gözle bakıp sonra azada baktım bnim mavişim nasıl mahsumdu kulağıma birisi benim kıskandı dedi azad bebde yokk dedim ve kahvaltınız çok şükür bitmişti çünki cadoloz hanım azadın ağızan düşecekti baka baka mavişimde şirkede gittinde elifi bir yere sıkıştırıp konulştum.
-kızım sen iş içinmi geldin yoksa azadı görmek içinmi dedi berfe
-iş için dedi elif
-bidaha seni kocama baktını görürsem seni bir güzel dövüp sonra senü burdan kovarım dedi berfe
Azad
Vay be sırma saçlım beni kıskandı
Dilek işlerimi bitirip konağa gittim ve berfe ortada olmayınca odaya gittimde sırmalı saçlın uyuyordu ve anlını öpüp dilek odadan çıktı elifin yanına uğradımda ağlıyordu ndn ağladını söyledim ve berfenin onu tehdid ettini öğrendimde sinir küpü olmuşyum dilek odana gidip berfenin kalkdını görüp elin sıkdım ve canı acıdını söyledinde daha fazla sıktım.
-sen nasıl tehdid ediyorsun elifi dedi azad
-sana bakıyordu istemiyorum sana bakmasına dedi berfe
Ve azadın berfenin dudağını kapanıp şimdi belinş sıkuyordum ve kulağına Sen istedin dedi ve berfenin üstlerini çıkarıp boynunu ısırıp işini yaptu(fazla ayrıntı olmasın)dilek uyudular sabah kalktında heryeri ağrıyordu dilek kalkıp banyo yaptı ve azadın odada yokdu dilek kanlu çarşafı kirliye yatağımı yapıp aşağı indim herkes kahvaltı masasındayfu bnde oturp yemeğimi yiyip dilek odama çıktımda midem bulandını farketip lavobaya gidip bütün herşeyi çıkarmiştun ve başım ağrıyırdu akşam oldundda lavobadan çıkıtım yine kusmuştu ve azada gelmişti bşrden gözüm karardını fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berdel
De TodoKanlı şanlıurfa Heybetli şanlıurfa Acımasız şanlıurfa Töreli şanlıurfa Hep töre diye adlandırılan berdel iki mahsum insanı sürüklerler ilk birbinden nefret ederler sonra ise