Capitolul 1

265 14 0
                                    

Ame P.O.V.

-One-chan , sigur te simti bine ?ma intreaba Yaboku ingrijorat .

-Stai calm . Poate sunt eu injugiata in burta din cauza huliganilor alora , dar inca mai pot sta in picioare si sa te protejez pe tine si Mika . zic incercand sa nu scuip sange .

-Dar , mama . . . incerca sa spuna ceva in timp ce se urca pe umarul lui Yaboku . Ce adorabila este cand imi spune ' mama ' adica tot timpul .

-Haideti gata , sunt bine ! Oricum , fratioare cat mai avem pana in Magnolia ?

- Pai , dupa harta unchiului trebuie sa trecem de padurea asta deasa si pe la apus suntem acolo . spune incercand sa citeasca harta .

- Bine , haideti la drum , nu avem timp de pierdut ! spun cu un aer superior .

La Ghilda

Gray P.O.V.

Vai . . . Ce bine este fara sa ma cert cu idiotul ala de Natsu si fara nici o Juvia prin jur care incearca sa ma faca sa ma indragostesc de ea . Recunosc , e draguta , dar nu pare a fii genul meu . Oricum , sa las astea la o parte si sa ma relatez pana nu e prea tar-

- Hei , mina . Ne-am intors din misiune . striga Natsu in toata ghilda .

- Stiam eu ca era prea frumos ca sa fie adevarat . murmur eu in barba in asa fel incat sa ma poata auzi .

- Ce-ai , Grey ? Vrei cumva sa ne batem ? sune el incercand sa para autoritar .

- M-ai lasa-ma in pace , cap de nuca . zic incepand sa ridic tonul .

-Pe cine faci tu cap de nuca , obsedat pervers ?

- Pe tine , creier incins !

-Off . . . iar incep . ofteaza suparata Lucy .

- Dar cand s-au oprit vreadata ? o intreaba Mira pe Lucy .

- Buna intrebare . . . se gandeste un pic . A , atunci cand vine Erz-dar nu termina de zis ca imediat intra Erza pe usa si cu toti ne oprim din cea ce faceam .

- M-am intors . spune bucuroaza tragandu-si super bagajul din spate in ghilda , apoi se uita la noi . Natsu si Grey  nu va mai bateti atata . spune cu o voce inspaimantatoare .

-A-aye . . .

- Hei , voi , nu mai stati pe mese . Cana nu mai bea atata . Gajeel , date jos de pe scara . Hei , tu , nu mai- si asa a tinut-o cred ca trei ore .

Am inceput sa ma plictisesc asa ca am vrut sa merg la o plimbare prin oras .

-Hei , Gray ! ma striga Lucy . Unde mergi ?

- Ma plictisesc si plus nu am ce sa fac daca Erza este aici , asa ca ma duc sa ma plimb prin oras . ii spun neoprindu-ma din mers .

- A , ok . Ai grija . spune zambindu-mi si facand cu mana .

- Da ,da . . .

Ame P.O.V

\\ Intrarea in Magnolia \\

-Doamne , ce mai padure . spun incercand sa-mi trag sufletul .

-Ca bine zici . Dar macar am ajuns la timp . spune entuziasmant Yaboku .

-Mda . . . Asta este sungurul loc in care nu am cautat-o pe mama . zic coborandu-mi un pic barbia .

- Stai calma , One-chan . Si plus , daca nu este aici , unchiul a zis ca ar trebui sa ne alaturam ghildei aleia . . . cum se numea . . . a , da , Fairy Tail . Spunea ca  acolo sunt oameni cu un niste suflete bune si care ne-ai putea ajuta . spune increzator punandu-si mana pe umarul meu si eu doar am zambit .

Zeita Pierduta din Fairy Tail(Fairy Tail)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum